Så mange som mister :(

Å så bra det har gått fint :-) glad på dine vegne :-)
I natt var det veldig mye,men bare rent blod. Men vært på do to ganger,og har da kommet ut slim poser om jeg kan kalle det det. Og det var helt mørkt blod. Jeg har ingen smerter,men føler meg ganske tom :(

Så kjedelig :( hadde heller ingen smerter når jeg mista nå. Men bare å håpe på det beste ønsker deg masse lykke til❤️

Nei jeg hadde kraftige mensensmerter med kraftig blødning med skikkelige slimklumper hver gang jeg var på do når jeg hadde spontanabort, men når jeg hadde MA så blødde jeg ikke og hadde ingen smerter.

Godt å høre. Jeg tenker også at smerter har litt å si. Jeg tok ma en gang I uke 7 for mange år siden og det var smertefult. Har ikke slike smerter.men er jo litt redd at ting har stoppet opp tidligere og bare vil ut nå. For da trenger det ikke å bli så mye smerter har jeg hørt. Jeg er helt utmattet idag og kjempe svimmel. Krysser fingre og tær for at den lille lever fortsatt. De siste do besøkene har det vært lite blod.så jeg håper det betyr noe bra

Utrolig trist. Trøsten vil jo være at grunnen er ofte at det er noe galt med embryo/foster. Utrolig vondt når det skjer.. Selv mistet 2 ganger før jeg fikk gutta mine <3

Er veldig trist. Dette har vært planlagt og vist at vi var gravid allerede i 4uke.så har gledet oss veldig.min kjære ser håpet ennå og prøver å få meg over på positive tanker. Jeg der i mot føler jeg har sett slutten :( håper på litt svar i morgen. Men klart det med s.a så er det jo en grunn for at det skjer :(

Er veldig trist. Dette har vært planlagt og vist at vi var gravid allerede i 4uke.så har gledet oss veldig.min kjære ser håpet ennå og prøver å få meg over på positive tanker. Jeg der i mot føler jeg har sett slutten :( håper på litt svar i morgen. Men klart det med s.a så er det jo en grunn for at det skjer :(
Godt å ha en som støtter deg godt :) <3
Min gubbe er ikke så god på akkurat det der :p vet liksom ikke helt hvordan han skal uttale seg eller ja :p
Så nå når det endelig ser ut til å gå veien for oss så klarer han ikke engang å vise at han er glad for det, blir gal av det :p

Uansett masse lykke til i morgen!

Hehehe. Kan ikke være flink til alt men støtte er viktig,spes når ting er vanskelig. Min kjære har vært hjemme fra jobb idag pga eg våknet kl 05 i natt og hadde blødd ut sengen og han ville være her for meg. Men tror han kjenner på dette selv.dette skulle/skal bli hannes første. Jeg har ett barn fra før.

Men ellers takk,kommer sikkert med en kommentar etter lege besøk i morgen.

Hehehe. Kan ikke være flink til alt men støtte er viktig,spes når ting er vanskelig. Min kjære har vært hjemme fra jobb idag pga eg våknet kl 05 i natt og hadde blødd ut sengen og han ville være her for meg. Men tror han kjenner på dette selv.dette skulle/skal bli hannes første. Jeg har ett barn fra før.

Men ellers takk,kommer sikkert med en kommentar etter lege besøk i morgen.

Så bra mann !! <3
Håper for deres del at det har gått bra :)
Stor klem!! Og lykke til imorra :)

Fikk ingen svar idag.og ingen time til legen. Fikk kun tatt ny blodprøve.så nå skal de sammenligne prøvene og se om hcg nivået har gått ned. Får ikke svar før på mandag :( dette er torturerende. Må gå hele helge nå og ikke vite om den lille har det bra eller ikke :(

Godt å ha en som støtter deg godt :) <3
Min gubbe er ikke så god på akkurat det der :p vet liksom ikke helt hvordan han skal uttale seg eller ja :p
Så nå når det endelig ser ut til å gå veien for oss så klarer han ikke engang å vise at han er glad for det, blir gal av det :p

Uansett masse lykke til i morgen!

akkurat sånn er det her og...

Tusen takk for det. Var absolutt ikke slik vi ønsket at det skulle bli.men nå har vi fått oppleve dette,så da håper vi at vi er mer heldige neste gang.

Tusen takk for det. Var absolutt ikke slik vi ønsket at det skulle bli.men nå har vi fått oppleve dette,så da håper vi at vi er mer heldige neste gang.
Ja det føles så utrolig tungt ut selvfølgelig da, men igjen så er det naturlig at kroppen gjør det og det skjer ofte.. Jeg har mistet to ganger, men hver gang hadde jeg mer og mer troen at nå går det godt! Mistet aldri håpet! Og nå er jeg 10+4 :)

Håp er så viktig. Jeg ønsker deg masse lykke til med graviditeten. Så håper jeg at jeg er tilbake om noen mnd ☺

Back
Topp