Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herlighet..... Jeg som tenkte å møte opp halv ni. Da er det visst bare å glemme det, jeg må tilbake på jobb på Heimdal og. :/ Og Heimdal politistasjon har ikke ledige timer før om flere uker. Stress!10 dager garanti i Trondheim iallfall (tror det er likt overalt?). Men kan ta lengre i sommeren, bare slik at folk er klar over det. Samboeren var på drop-in med vesla denne uken. Møtte opp 15min før dei åpnet - nr. 55 i køenDei stenger kølappsystemet med en gang dei åpner lukene i Trondheim, men det var vi heldigvis klar over. Mange som er ute i siste liten
![]()
Stress ja :/ Samboer trekte kølapp og dro hjem, før han kom tilbake senere på dagen. Men i Orkanger da? Husker at dei hadde noe ledig sist eg sjekket??Herlighet..... Jeg som tenkte å møte opp halv ni. Da er det visst bare å glemme det, jeg må tilbake på jobb på Heimdal og. :/ Og Heimdal politistasjon har ikke ledige timer før om flere uker. Stress!
De har drop-in på Melhus, men der er visst kapasiteten også sprengt. Og jeg kommer meg ikke til Orkanger pga arbeidstiden min. Får høre på Heimdal om jeg kan snike meg inn. Usannsynlig men.. #dårligplanlagtStress ja :/ Samboer trekte kølapp og dro hjem, før han kom tilbake senere på dagen. Men i Orkanger da? Husker at dei hadde noe ledig sist eg sjekket??
De har drop-in på Melhus, men der er visst kapasiteten også sprengt. Og jeg kommer meg ikke til Orkanger pga arbeidstiden min. Får høre på Heimdal om jeg kan snike meg inn. Usannsynlig men.. #dårligplanlagt
Her begynte sambo i jobb denne uken. Hadde bare hjernen min virket og kunnet komme på dette i forrige uke hadde det vært så mye lettere. Suuuukk! Svigers får vel ikke lov å bestille, regner jeg med, det er de som har ham på dagtid nå.Aaah. Skjønner. Forstår eg har det greit med en samboer i pappapermHvis ikkje finnes det vel alltids nødpass...
![]()
Her begynte sambo i jobb denne uken. Hadde bare hjernen min virket og kunnet komme på dette i forrige uke hadde det vært så mye lettere. Suuuukk! Svigers får vel ikke lov å bestille, regner jeg med, det er de som har ham på dagtid nå.
Ja, det var det jeg regnet med. Får satse på Heimdal. Eller at det ikke er passkontroll i Kiel...En av foreldrene må være med, og ha fullmakt og ID fra den andre. Dessverre..