Hvor lang tid tar det å få pass nå?

Salvia

Forumet er livet
VIP
Julibarna2014
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Noen som vet?

De sa ca 14 dager da jeg bestilte til minstemann for en uke siden.

Nytt system her i januar, tok mindre enn ei uke :) Men 2-4 uker er vel vanlig?

nå i sommer er det brått 2-4uker. men på vinterstid kan det ta 2 dager... :)

Bestilte for en uke siden og fikk da beskjed om ca en uke leveringstid, men har ikke fått enda.

Takk for svar alle sammen. De har bare drop-in på fredag, og vi reiser 2 uker etter, så jeg får håpe de er raske. Midt i sesongen. #godtplanlagt

Vi skal av Kielferga og kjøre til Danmark, så det er vel ikke alltid passkontroll der. Får vi håpe. :o

10 dager garanti i Trondheim iallfall (tror det er likt overalt?). Men kan ta lengre i sommeren, bare slik at folk er klar over det. Samboeren var på drop-in med vesla denne uken. Møtte opp 15min før dei åpnet - nr. 55 i køen :D Dei stenger kølappsystemet med en gang dei åpner lukene i Trondheim, men det var vi heldigvis klar over. Mange som er ute i siste liten ;)

10 dager garanti i Trondheim iallfall (tror det er likt overalt?). Men kan ta lengre i sommeren, bare slik at folk er klar over det. Samboeren var på drop-in med vesla denne uken. Møtte opp 15min før dei åpnet - nr. 55 i køen :D Dei stenger kølappsystemet med en gang dei åpner lukene i Trondheim, men det var vi heldigvis klar over. Mange som er ute i siste liten ;)
Herlighet..... Jeg som tenkte å møte opp halv ni. Da er det visst bare å glemme det, jeg må tilbake på jobb på Heimdal og. :/ Og Heimdal politistasjon har ikke ledige timer før om flere uker. Stress!

Herlighet..... Jeg som tenkte å møte opp halv ni. Da er det visst bare å glemme det, jeg må tilbake på jobb på Heimdal og. :/ Og Heimdal politistasjon har ikke ledige timer før om flere uker. Stress!
Stress ja :/ Samboer trekte kølapp og dro hjem, før han kom tilbake senere på dagen. Men i Orkanger da? Husker at dei hadde noe ledig sist eg sjekket??

Stress ja :/ Samboer trekte kølapp og dro hjem, før han kom tilbake senere på dagen. Men i Orkanger da? Husker at dei hadde noe ledig sist eg sjekket??
De har drop-in på Melhus, men der er visst kapasiteten også sprengt. Og jeg kommer meg ikke til Orkanger pga arbeidstiden min. Får høre på Heimdal om jeg kan snike meg inn. Usannsynlig men.. #dårligplanlagt

De har drop-in på Melhus, men der er visst kapasiteten også sprengt. Og jeg kommer meg ikke til Orkanger pga arbeidstiden min. Får høre på Heimdal om jeg kan snike meg inn. Usannsynlig men.. #dårligplanlagt

Aaah. Skjønner. Forstår eg har det greit med en samboer i pappaperm :) Hvis ikkje finnes det vel alltids nødpass... :P

Aaah. Skjønner. Forstår eg har det greit med en samboer i pappaperm :) Hvis ikkje finnes det vel alltids nødpass... :p
Her begynte sambo i jobb denne uken. Hadde bare hjernen min virket og kunnet komme på dette i forrige uke hadde det vært så mye lettere. Suuuukk! Svigers får vel ikke lov å bestille, regner jeg med, det er de som har ham på dagtid nå.

Her begynte sambo i jobb denne uken. Hadde bare hjernen min virket og kunnet komme på dette i forrige uke hadde det vært så mye lettere. Suuuukk! Svigers får vel ikke lov å bestille, regner jeg med, det er de som har ham på dagtid nå.

En av foreldrene må være med, og ha fullmakt og ID fra den andre. Dessverre..

En av foreldrene må være med, og ha fullmakt og ID fra den andre. Dessverre..
Ja, det var det jeg regnet med. Får satse på Heimdal. Eller at det ikke er passkontroll i Kiel... :p

Back
Topp