Blod/utflod , frustrasjon og usikkerhet

Lykke til i morgen!

Lykke til i morgen :)

Takk . Oppdaterer vel uansett hvordan d går :)

Får ikke sove .. Gru/gleder meg !

Masse lykke til idag <3

Lykke til!:)

Da var vi ferdig , og ENDELIG kan man puste ut! ImageUploadedByBV Forum1434442743.477205.jpg

Alt såg bra ut , hjerte slo og lillen var utrolig aktiv :) <3 fullstendig verdt 1000 kr, og veldig forundret over at blødning ikke må være SA... :)

Da var vi ferdig , og ENDELIG kan man puste ut! Vis vedlegget 121914

Alt såg bra ut , hjerte slo og lillen var utrolig aktiv :) <3 fullstendig verdt 1000 kr, og veldig forundret over at blødning ikke må være SA... :)

Ååå... For en fantastisk følelse! :D Og for et nydelig bilde ❤️ Så bra at alt sto bra til. Hvor langt er du på vei? Nå må du bare NYTE hver dag, og endelig kan du senke skuldrene og glede deg over lille mirakelet deres ❤️❤️

Ååå... For en fantastisk følelse! :D Og for et nydelig bilde ❤️ Så bra at alt sto bra til. Hvor langt er du på vei? Nå må du bare NYTE hver dag, og endelig kan du senke skuldrene og glede deg over lille mirakelet deres ❤️❤️

Hun mente jeg var ett par dager mindre enn jeg mener, men jeg holder meg til min beregning enda, er jo temmelig sikker siden vi både el testet og ikke hadde så veldig mye sex på det tidspunkte :)
Men er fortsatt i uke 11 uansett hvem av oss som har rett :) ja, skuldrene skal senkes nå, og skal prøve å ha de ned hvis jeg blør igjen og, å heller innse at jeg tydeligvis blør lett men at lille ikke er påvirket av d :) <3

Tåler jo tydeligvis ikke æ røre meg da, for nå er det på'n igjen med sånn mørkebrun utflod. Faan ta altså.. Men! Det skal gå allikevel. Så enkelt er det !

Jeg blødde store deler av mitt første svangerskap... og i slutten fant vi ut at morkake lå foran "utgangen " og da trodde hu at det kanskje var derfor jeg blødde... vesla er hvertfall snart 4 år og tipp topp!

Back
Topp