Slutte med progesteron...

Hoppetihopp

Elsker forumet
Mailykke 2018
Kjenner jeg er litt småstresset for å slutte med Crinone i morgen. Fikk beskjed fra sykehuset når blodprøven var positiv å bruke opp pakken for så å slutte... Kroppen skal jo produsere dette selv nå (ferskforsøk). Men TENK OM kroppen min ikke produserer nok!?

Sitter her full av "tenk-om'er", ville bare lufte bekymringen... :(

Hei! Ja jeg skjønner deg alt for godt. Her var torsdag første dag uten progesteronstøtte, og hittill ingen blødning, spotting eller spor av noe. :) det skal jo være trygt :)

Jeg fikk samme beskjed. Jeg nektet å slutte på lutinus. Jeg får gå ut uke 12 på det. Hun sa at så lenge jeg følte meg tryggest på å gå på progesteronstøtte så lenge så var det det som var det viktigste. Føler du deg utrygg så be om mer :)

Hei! Ja jeg skjønner deg alt for godt. Her var torsdag første dag uten progesteronstøtte, og hittill ingen blødning, spotting eller spor av noe. :) det skal jo være trygt :)
Så godt å høre at det gikk bra, og må jo være ufattelig deilig å slutte med det! :) Får vel bare roe nervene med at det er det beste... *bite negler* ;)

Jeg fikk samme beskjed. Jeg nektet å slutte på lutinus. Jeg får gå ut uke 12 på det. Hun sa at så lenge jeg følte meg tryggest på å gå på progesteronstøtte så lenge så var det det som var det viktigste. Føler du deg utrygg så be om mer :)
Ah, så da skader der i alle fall ikke? Jeg har resept på masse mer så muligheten er jo der... Får vurdere i dag, tar siste nå på morgenen...

jeg skal bruke det til uke 12 :) hva bruker dere det for? kanskje vi har forskjellige utgangspunkt? jeg har habituell abort

Når jeg hadde IVF (ferskforsøk) brukte jeg det vel bare til ca 14-16 dager etter innsett. Synes det var overskummelt å slutte, men det gikk bra. Hadde ingen forhistorie med aborter.

Back
Topp