jeg vil ha flere symptomer

Veron

Glad i forumet
Åååh jeg vil ha flere symptomer!!! Med dem andre barna har jeg spydd fra ende til aen... å denne gang har jeg ikke et eneste symptom!!!:( å de gjør mwg bekymret :/

Er det ikke slik at alle svangerskap er forskjellige da? :)

Ja, det sies jo at alt er normalt, men jeg forstår deg godt. Det er lett å bli usikker når man ikke kjenner det på kroppen. Alt er sikkert i orden :)

Målte du hcg når du var hos legen?

Ja, det sies jo at alt er normalt, men jeg forstår deg godt. Det er lett å bli usikker når man ikke kjenner det på kroppen. Alt er sikkert i orden :)

Målte du hcg når du var hos legen?
Ja målte HCG idag så får svar neste uke.
Men tok også vanli G test og hos legen og den var posetivt.
Men rart med det en ønsker symptomer når en ikke har det hehw

Og de med symptomer ønsker seg mindre :P hehe

Jeg har hatt ekstrem svangerskapskvalme med begge jentene mine, men denne gangen så har jeg omtrent ingen symptomer og har vært kjempe bekymret. Ultralyd for 2 dager siden viste en liten mini med et sterkt bankende hjerte. Nå nyter jeg svangerskapet og ser på meg selv som heldig som slipper kvalmen. Den er grusom!! Håper du kan gjøre det samme :)

Jeg veit det er lettere sagt enn gjort, men det er jo lite man FÅR gjort uansett. Er det ikke friskt så kommer det desverre ut, men man kan jo faktisk gå igjennom ett helt svangeskap uten så mye symptomer, og det må da være hærlig? :)

Tenk så mye vi kvinner uroer oss og tenker på ting, til ingen nytte ;) hehe

Jeg har hatt ekstrem svangerskapskvalme med begge jentene mine, men denne gangen så har jeg omtrent ingen symptomer og har vært kjempe bekymret. Ultralyd for 2 dager siden viste en liten mini med et sterkt bankende hjerte. Nå nyter jeg svangerskapet og ser på meg selv som heldig som slipper kvalmen. Den er grusom!! Håper du kan gjøre det samme :)

Har med begge dem andre hatt extrem kvalme og spydd fr uke 4 til den var født. Selvfølgelig herligt og ikke ha det men noe uvant

Jeg veit det er lettere sagt enn gjort, men det er jo lite man FÅR gjort uansett. Er det ikke friskt så kommer det desverre ut, men man kan jo faktisk gå igjennom ett helt svangeskap uten så mye symptomer, og det må da være hærlig? :)

Tenk så mye vi kvinner uroer oss og tenker på ting, til ingen nytte ;) hehe
Stemmer hehe

Back
Topp