Bekymret!

• Trådstarter Trådstarter Ingrid94
  • Opprettet Opprettet
I

Ingrid94

Guest
Nå har jeg blødd siden fredag. Ikke masse, og det varierer veldig i farge. Var å sjekket på lørdag ettermiddag, og da var alt helt fint. Så et bankende hjerte og det var ikke noe blod inne i livmoren. Har ikke spesielt vondt heller, bare de vanlige strekkesmertene jeg har ellers. I dag var det et par små klumper i blodet. Men i 10 uke så regner jeg med mer blod og mer smerter? Det kommer jo bare når jeg tørker meg. Men hvor kan det komme fra? Og selvom alt var bra på lørdag, kan det ha snudd nå?

I uke 10 er fosteret 3 cm langt, så du merker om det kommer ut.

Men om du er bekymret ringer du legen. Jeg visste jo at mitt ikke var kommet ur sa jeg blødde selv om.jeg blødde ganske mye, men det var jo om det levde jeg lurte på. Det gjorde det.
Det kan jo ha snudd fra lørdag. Men trolig ikke.

Men ta en telefon, så slipper du gå og lure alene.

Jeg sender deg en meget stor klem for dette var som å lese om mitt liv om dagen .. Vet hvor slitsomt det er å grue seg til hvert dobesøk :(
Vi får bare krysse fingrene for oss begge, og ja, jeg og tenker som deg at d vil jo merkes om den kommer ut når vi er så langt på vei .

Alt var helt i orden på ultralyd, så den sprelle som bare det :) men er fortsatt redd for en større blødning skal komme!

Så godt å høre at alt stod bra til med den lille:)

Hvordan går det <3 ?

Slitsomt når det er sånn, ja

Håper det gir seg snart så du slipper å ha den frykten det tross alt blir når det er slik. <3

Håper fortsatt for oss begge !
Jeg og blør enda, og kjenner jeg gruer meg egentlig mer enn jeg gleder med til privat ul på tirsdag, er så redd for at det har gått galt nå :( samtidig som at jeg GLEDER meg til å få vite d illefall, løpet snart på veggen av denne usikkerheten her !:/

Håper fortsatt for oss begge !
Jeg og blør enda, og kjenner jeg gruer meg egentlig mer enn jeg gleder med til privat ul på tirsdag, er så redd for at det har gått galt nå :( samtidig som at jeg GLEDER meg til å få vite d illefall, løpet snart på veggen av denne usikkerheten her !:/
Det skjønner jeg. Har du vært på ul? Det er jo mulig det bare er blodkar som har sprukket. Tror det er det hos meg, siden det kommer jo ikke fra livmoren :) men merker likevel at når det strekker ekstra godt, kommer det litt blod. Vet ikke hvorfor

Ul for to uker siden Pga en styrtblødning med MASSE friskt blod og to store klumper ( aldri sett så mye blod i doen:/)
Både jeg, bf og legen ble overrasket over at det faktisk var liv enda .. Ikke blødd så mye etter den gangen og liker å tro at jeg merket om den kommer ut, 11+1 idag, men bekymret blir man jo selvfølgelig når man har småblødninger med jevne mellomrom.

Jeg får det når jeg har vært i mer bevegelse, er veldig passiv for tiden og har vært d siden uke 6 Pga hyperemesisn, pluss at jeg har påvist lettblødende livmorhals så kliper meg fast til håpet at det ikke er noe verre .
Ultralyd privat på tirsdag.

Fosteret har det som plommen i egget til tross for blødning her, så det er håp :)))

Back
Topp