Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet ikke, men når jeg var på ul 26 mai ( hadde uttak 14 april) sa de at mine fortsatt var store. Er først den siste uken nå at jeg har kunne godt med dongeri bukser. Jeg fikk ut 6 egg.
Ser høygravid ut heheHadde uttak 29. april. Mine er fortsatt veldig store, og jeg er veldig oppblåst. Så, vi får nok smøre oss med tålmodighet ja![]()
Ser høygravid ut hehe![]()
HeheHeheJeg er heldig jeg da, ser bare ut som jeg er 6 mnd. på vei så
![]()
Eggstokkene plager meg enda! Hadde uttak 12 mai og det begynner å bli en stund siden. Var på UL for 5 dager siden og da sa legen at den høyre eggstokkene min var Veeeeldig stor. Noen som vet når den blir normal igjen?
Det husker jeg ikke. Han reagerte hvertfall på størrelsen, spes på høyre side.Hvor store er de da??
Det husker jeg ikke. Han reagerte hvertfall på størrelsen, spes på høyre side.
Shitt! Det var stort. Skal spørre neste gang jeg skal hvor stor de er/var. Så er det for at jeg er gravid det føles så mye verre da? Føler jeg har en eggløsning ut av en annen verden! Må jeg tisse så er det såvidt jeg klarer å gå.Ok, mine er nå ca 10 cm hver seg. Hadde uttak 10.april og fikk giga mage ca to uker ette uttak.. Vært på ul hver uke siden da, men trappet ned til annenhver uke nå. Akkurat nå er magen sprekkeferdig . Grunnen til at de ikke har gått tilbake er jo graviditetshormonene.
Shitt! Det var stort. Skal spørre neste gang jeg skal hvor stor de er/var. Så er det for at jeg er gravid det føles så mye verre da? Føler jeg har en eggløsning ut av en annen verden! Må jeg tisse så er det såvidt jeg klarer å gå.

De kan være store nokså lenge. Mine var over 10 cm hver i mange uker. Ved ul i uke 11 var de fremdeles veldig forstørret og i uke 13 var de på god vei ned. (Jeg hadde alvorlig ohss da).Eggstokkene plager meg enda! Hadde uttak 12 mai og det begynner å bli en stund siden. Var på UL for 5 dager siden og da sa legen at den høyre eggstokkene min var Veeeeldig stor. Noen som vet når den blir normal igjen?
Hadde du vondt?De kan være store nokså lenge. Mine var over 10 cm hver i mange uker. Ved ul i uke 11 var de fremdeles veldig forstørret og i uke 13 var de på god vei ned. (Jeg hadde alvorlig ohss da).
Ja, veldig vondt de første ukene, og deretter gradvis bedre. Så ut som jeg var nesten høygravid da jeg kun var 5 uker på veiHadde du vondt?