Når hørte du hjertelyden?

frkMina

Forumet er livet
Mailykke <3
VIP
❤Januarlykke 2022❤
Når fant du hjertelyden med sånn dopler hjemme? :) Veldig lyst til å prøve det neste uke, da jeg er 8+0 nå til lørdag :)

Har prøvd ein gong, å da va på lørdag, då va eg 8+5, fant an ikkje. Med minien fant eg an 11+2 trur eg da va :)

Har prøvd ein gong, å da va på lørdag, då va eg 8+5, fant an ikkje. Med minien fant eg an 11+2 trur eg da va :)

Ahaa :) Kjøpte sånn da jeg gikk med guttungen, men den var ødelagt så funket ikke :( Men kan låne kusina mi sin, så har litt lyst til å prøve :)

Ahaa :) Kjøpte sånn da jeg gikk med guttungen, men den var ødelagt så funket ikke :( Men kan låne kusina mi sin, så har litt lyst til å prøve :)
Så kjipt :(
Men lån kusino di sin du, kan jo v du e heldig å finne an, e jo andre så har funne an så tidlig. Berre ikkje bli urolig om du ikkje finne an, for e ikkje så vanlig :)

Så kjipt :(
Men lån kusino di sin du, kan jo v du e heldig å finne an, e jo andre så har funne an så tidlig. Berre ikkje bli urolig om du ikkje finne an, for e ikkje så vanlig :)

Ja var veldig kjipt, for kranglet sånn med det stedet jeg kjøpte den i fra også ang det, for dem trodde ikke på at den var ødelagt :@

Nei blir ikke urolig av det ;) Skal jo på svangerskapskontroll igjen 29 juni da er jeg 10+2, og da trodde legen at vi ville få høre hjertelyden :) Så vet jo at jeg da hvert fall mest sannsynligvis får høre den da :)

Fant den 9+2 :)

Fann den 9+6 :)

Jeg hat lånt bort min til ei som fødte mai 14. Hater at jeg ikke har fått den tilbake. Sist fant legen hjertelyd i uke 8-9 og jeg er 7+6 i dag. Uff vil ha doppleren min.

Har en angelsound, men batteriet er slutt fra forrige gang jeg var gravid :P Da jeg var gravid sist fant jeg den i uke 9 ca, men ble satt fram litt over en uke så da var det vel uke 10. Fikk kjeft av mannen siden jeg brukte den så mye og var hysterisk da. Så vet ikke om jeg skal bruke den så mye nå, eller må skaffe nytt batteri da....

Har et stetoskop da, men kan vel ikke høre noe med den før uke 20 ca.

Fant den på onsdag, da var jeg 8+4. Måtte lete lenge og ble raskt borte igjen. Fant den mye raskere i går (8+6) og ble ikke borte så fort heller :)

Fant den fredag da jeg var 8+0:)

Har ikke funnet den enda, er 11+3 :) men har sett hjertet på ul :)

Back
Topp