Hvor lenge forventer du at joggesko til barn varer?

Spørs hva type det er, kvalitet osv. Noen ganger går det en mnd andre under en mnd. I fjor hadde han faktisk ett par i nesten ett år :)
 
Jeg kjøper nok sko 2 ganger iløpet av sommeren da hun trenger nye på våren og ofte da til skolestart. Men har kjøpt sko 4 ganger iløpet av en sommer pga hun vokste så i beina.
 
Jeg blir litt overrasket over at man bare forventer en mnd, hva gjør at dere tenker det?
Bruker man sko til å bremse på sparkesykkel kan jeg skjønne det, men med vanlig normal bruk forventer jeg at de varer lenger enn en mnd hvertfall
 
Ska bestille på nettet joggesko till ældste sønnen min og skor till jenta på 1 år. Men hvordan måla fot?? Dumt spørsmål kanske..:oops:
 
Jeg blir litt overrasket over at man bare forventer en mnd, hva gjør at dere tenker det?
Bruker man sko til å bremse på sparkesykkel kan jeg skjønne det, men med vanlig normal bruk forventer jeg at de varer lenger enn en mnd hvertfall
Enig me deg hær. Ser gutten eg e tante till brukar skorna toll å bræmmsa med.
 
Hadde det ikke vært for sparkesykling hadde jeg forventet hele sesongen. Men fordi hun bremser med å sette tåspissen nedi asfalten når hun sparkesykler, går det med et par sko. Da kan jeg ikke klage ;)
 
Jeg blir litt overrasket over at man bare forventer en mnd, hva gjør at dere tenker det?
Bruker man sko til å bremse på sparkesykkel kan jeg skjønne det, men med vanlig normal bruk forventer jeg at de varer lenger enn en mnd hvertfall

"Ekstremt bruk" kan jeg vel kalle det :p Jenta her klarer å ødelegge det meste av klær og sko, og sommersesongen er verst, da går det hardt ut over klær og sko.
 
Jeg blir litt overrasket over at man bare forventer en mnd, hva gjør at dere tenker det?
Bruker man sko til å bremse på sparkesykkel kan jeg skjønne det, men med vanlig normal bruk forventer jeg at de varer lenger enn en mnd hvertfall

Min gutt sliter vanvittig på skotøy, samme gjør jeg.
Mine sko som jeg bruker mest varer også kun ca en måned på sommerhalvåret og det er dyre sko.
Mens min minste kan bruke sko i måneder uten at vi ser det på skoene. Vi er forskjellige og noen sliter mer enn andre :) Ingen bremsing med sko her :D
 
Guttene her er straks 5 og 7 år, og her har Goretex-joggeskoene holdt fra tidlig vår til sen høst hvert år. Da har de kanskje brukt sandaler i tre uker totalt på sommeren, vi bor på nordvestlandet så vi har ikke mye varm sommer. Så jeg forventer at de holder så lenge :)
 
Nå kjøper jeg viking goretex/ Ecco sko til barna, og da forventer jeg at dem varer ut sesongen, med mindre barna vokser fra skoa. Også kle dem etter været. Barna har goretex sko , tøy sko, støvler og sandaler..så det skal vel noe til og slite det ut før sesongen er over.

Billige sko har jeg ingen forventning til. Men det regnestykket er så enkelt at det må nok kjøpes flere par før sesongen er over.
 
Varer hele sesongen. Så klart ser de godt brukt ut på høsten, men man kan jo ikke si at ungene ikke får bruke de ;)
Så lenge de passer foten så bryr e meg ikke så hardt med korsen de ser ut. Barn skal leke, løpe osv.
Når e sjøl va lita så fikk e nye sko til våren og på høsten så de meget godt brukt ut. Fikk ikke nye sko såfremst det ikke va hull i de eller at sålene løsna(eller at føttene mine vokste masse). Vasket de til vinteren og brukte de i gymsalen gjennom vintern.
 
Billige sko forventer jeg 2 - 3 mnd'er. Dyre joggesko forventer jeg en sesong.
 
De fleste år varer de en sesong.
Eldste sine gjorde det ikke i fjor, men det var ikke fordi de ble utslitte, men fordi de ble for små
 
Din sko joggesko - ett par mnd.
Joggesko fra 5-600 og oppover synes jeg bør vare en sesong om de er behandlet rett. Altså, ikke bremsing på sparkesykkel med tuppen osv. Så da blir det en del din sko joggesko på tuppa her iallefall. Og ett par skikkelige.
 
Jeg forventer ut sesongen, men vi får se :)
 
En sesong (som da er 6 mnd, ca april til september her)

Når jentas her ble stygge etter rett over en ukes bruk leverte jeg de inn og kjøpte nye. Som ble stygge etter en mnd, men konkluderte med at de får bare slites frem til skolestart så får hun få nye da...
 
Forventer halve sesongen :) håper på hele :p
 
Back
Topp