Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det stemmer. Var nettopp ute og reiste brukte en slik trille. De står rett innenfor dørene til utland og før parfyme og sminkeområdet. Chicco liteway er merket.Hei, har lest en artikkel at de har 35 trillet til utlån på Gardermoen. Stemmer dette? Og hvor står de?
Supert!!! Takk for hjelpenDet stemmer. Var nettopp ute og reiste brukte en slik trille. De står rett innenfor dørene til utland og før parfyme og sminkeområdet. Chicco liteway er merket.![]()
Betyr det at det er bare for utenlandsreisende da?Det stemmer. Var nettopp ute og reiste brukte en slik trille. De står rett innenfor dørene til utland og før parfyme og sminkeområdet. Chicco liteway er merket.![]()
Det vet jeg ikke. Jeg la bare merke til vognene som sto på utland da jeg reisteBetyr det at det er bare for utenlandsreisende da?
Genialt. Det skulle flere flyplasser hatt!
De fleste har det.Genialt. Det skulle flere flyplasser hatt!
Var ikke klar over det hellerHadde på Flesland når vi var der i påska![]()
Var ikke klar over det hellerMå man spørre etter i en informasjonsdisk eller noe?
![]()
Vi fikk beskjed på g.moen i påsken at de hadde det ikke lenger..Det var på innenlands. Men det var noe lignende handlekurver (i liten format) som stod der. Det funka fint for våres på 2 årBetyr det at det er bare for utenlandsreisende da?
Ja, vi brukte de små handlevognene selv da vi reiste sist. Funka helt supert!Vi fikk beskjed på g.moen i påsken at de hadde det ikke lenger..Det var på innenlands. Men det var noe lignende handlekurver (i liten format) som stod der. Det funka fint for våres på 2 årog håndbagasjen under!