Spotting i uke 6

Lilla86

Forumet er livet
Huff, jeg er så bekymret.:(

I går oppdaget jeg at jeg spottet når jeg var på do. Det kom bare når jeg tørket meg, ikke noe ellers. Men det skjedde flere ganger i går. I dag morges var det ingenting, men nå nettopp når jeg var på do kom det litt blodspor igjen.

Har noen av dere andre spottet, og likevel fått se bankende hjerte på UL?

Jeg så aldri noen tegn til blod når jeg var gravid med datteren min, så ser ganske mørkt på dette. Har mensmurringer også.

Skal heldigvis til gynekolog i morgen tidlig, så får nok svaret da, enten det går bra eller dårlig.

Uff, vil bare sende deg en klem. :) Det er heldigvis mange som både spotter og blør i løpet av svangerskapet ut at det går galt. Slimhinnene er jo veldig skjøre ofte og tåler lite før man får en liten blødning. Lykke til i morgen!

Krysser fingrene for at alt står bra til med spiren :Heartred.

Spotter/blør hver dag, og så hjertet i går :)

Uff, vil bare sende deg en klem. :) Det er heldigvis mange som både spotter og blør i løpet av svangerskapet ut at det går galt. Slimhinnene er jo veldig skjøre ofte og tåler lite før man får en liten blødning. Lykke til i morgen!
Krysser fingrene for at alt står bra til med spiren :Heartred.
Tusen takk begge to❤️ Jeg prøver å holde håpet oppe, siden det er så kjempelite blod, men er likevel veldig redd.

Tror jeg leste ett sted at 25% av alle gravide kvinner som fullfører svangerskapet har blødd:) lykke til i morgen:)

Har spottinger innimellom jeg også, og må si jeg deler bekymringen din. Skal på UL fredag, så er veldig spent!

Har spottinger innimellom jeg også, og må si jeg deler bekymringen din. Skal på UL fredag, så er veldig spent!
Håper det er Lutinus som er synderen, men er bekymret siden jeg ikke spottet når jeg var mest sår..

Krysser alle fingre og tær for oss begge!❤️❤️

Samme her. Tror ikke jeg klarer slutte bekymre meg før januar er her, og babyen er født :)

Hvor langt er du på vei? Jeg er 6+1 i dag. Har du vært til kontroll for blødningene?

jeg er 5+6. var hos legen idag. og han sa at det var normalt i begynnelsen, men forstod bekymringene mine, og sa jeg bare må ta det rolig. tok også en blodprøve som han skulle ringe tilbake med svarene på, og henviste meg til tidlig ul.
Føler meg tryggere, enn før jeg var der:)

jeg er 5+6. var hos legen idag. og han sa at det var normalt i begynnelsen, men forstod bekymringene mine, og sa jeg bare må ta det rolig. tok også en blodprøve som han skulle ringe tilbake med svarene på, og henviste meg til tidlig ul.
Føler meg tryggere, enn før jeg var der:)
Så bra:-) Håper du får komme raskt til UL!

Jeg spotta med første, hver dag i en drøy uke. Hadde til tider ganske vondt også. Med klumper og det hele. Ul viste et bankende hjerte. Det er alltid håp :) krysser fingrene for at alt er bra med lille

Jeg spotta med første, hver dag i en drøy uke. Hadde til tider ganske vondt også. Med klumper og det hele. Ul viste et bankende hjerte. Det er alltid håp :) krysser fingrene for at alt er bra med lille
Huff, det hørtes ikke noe gøy ut. Bra at det gikk fint! Takk, jeg er veldig spent❤️

Spotta nesten i 2 veke med minien, gjekk veldig fint heldigvis :)

Håper det er Lutinus som er synderen, men er bekymret siden jeg ikke spottet når jeg var mest sår..

Krysser alle fingre og tær for oss begge!❤️❤️
Ja, krysset fingrene for at det er lutinus! Har stoppet igjen her nå. Hvordan står det til med deg i kveld?

Back
Topp