Er denne for svak?!

frkMina

Forumet er livet
Mailykke <3
VIP
❤Januarlykke 2022❤
Måtte ta en test i stad, dum som jeg er! :P Fordi jeg er så redd for å få en ma, og dermed få en dårlig nyhet på ul til torsdag! Men jeg syns denne rfsu testen var svak til å være 6+4? Eller er det bare meg? :P

ImageUploadedByBV Forum1433259639.365389.jpg

Ser veldig sterk ut for meg :)

Trur nok da berre e du så skremme deg sjøl no ;)

Den er sterk og fin, tipper alt er som det skal:)

Jeg fikk negativ rfsu test dagen før ikm men cb med ukeindikator viste gravid 1-2 dagen etterpå. Så etter min mening er vel den ganske fin.

Ja jeg har også hørt litt ymse om rfsu testene, så prøver å ikke lure meg selv her :P Føler meg så dum som bare måtte ta en test i dag, når jeg skal på ul på torsdag :P

Forstår godt at du har gjort det! Har gjort det selv :p har også MA bak meg så skremmer meg. Men magefølelsen sier at denne gangen går det godt! Og det gjør det helt sikkert for deg og! :D
Blir nok herlig når du får kommet deg på ultralyden i overmorgen! :)

Forstår godt at du har gjort det! Har gjort det selv :p har også MA bak meg så skremmer meg. Men magefølelsen sier at denne gangen går det godt! Og det gjør det helt sikkert for deg og! :D
Blir nok herlig når du får kommet deg på ultralyden i overmorgen! :)

Godt noen forstår meg på den :P Har aldri opplevd ma, og etter 17 mai når så mange mistet, så ble jeg livredd for å oppleve det selv :( Helt teit egentlig, for har jo fortsatt symptomene :P

Back
Topp