Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neida, er vanlig urge. Men hvor mye tilsvarer det? Hvor mange kopper svart kaffe feks?
En kaffekopp har omtrent 150 mg koffein i følge store medisinske leksikon. Det rådes vel å kun drikke 1-2 kopper om dagen, så da kan du vel regne på det selvNeida, er vanlig urge. Men hvor mye tilsvarer det? Hvor mange kopper svart kaffe feks?![]()
Kan vell da drikke en 1 1/2 liter om dagen uten å bekymre meg daEn kaffekopp har omtrent 150 mg koffein i følge store medisinske leksikon. Det rådes vel å kun drikke 1-2 kopper om dagen, så da kan du vel regne på det selv![]()
Ser sånn ut, men kanskje ikke lurt mtp sukkerinnhold og syreangrep osvKan vell da drikke en 1 1/2 liter om dagen uten å bekymre meg da(drikker som oftest en 0,5 og kanskje litt til)
Hehe, heldig vis ikke så lenge igjen. Får klare meg med 0,5 om dagenSer sånn ut, men kanskje ikke lurt mtp sukkerinnhold og syreangrep osv![]()
![]()
HeheHehe, heldig vis ikke så lenge igjen. Får klare meg med 0,5 om dagen![]()
5.Juli jaHeheDu har termin i juli? Om jeg husker rett?
![]()
Spennende! Bare rett over en måned igjen da5.Juli jaSå nærmer seg
![]()
Jepp! Håper JM kan strippe meg i uke 38Spennende! Bare rett over en måned igjen da![]()