Tok meg 10 minutter i morges, og vil bruke 1 minutt daglig på det...Jøss så kjapp du er , flink ja!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tok meg 10 minutter i morges, og vil bruke 1 minutt daglig på det...Jøss så kjapp du er , flink ja!
Jeg burde ta 1., 3. og 2. etasje i den rekkefølgen, men ikke i dagFått ryddet litt, burde begynt opp i 2.etasje også men der er det så mye å ta taki.
Burde egentlig ha sovet litt mer enn den ene timen jeg fikk i morgesDerfor jeg alltid overdriver sånn og sover i timesvis![]()
Har ikke helt bestemt meg enda.
Sov alt for lite i natt.
Men på den andre siden, nå har jeg mulighet til å spise i ro og fred mens gutten sover

Er ikke så mange som klarer det.Syns dere e flink som klara øver 2500 innlegg
Har spist frokost nå, og han sover fremdelesDet er jo også luksus med litt matro![]()
Har laget et Excel ark med alle dagene i juni og beregnet antall innlegg for hver av dagene, og har skrevet teksten i en tekst-fil jeg bare henter tallene fra Excel og kopierer til BV
Har spist frokost nå, og han sover fremdeles
Begynner å få melkespreng nå

Her var det ganske grått i morges, men det ser ut som om det lysner litt nå![]()
Ja ikke sant.Haha
Dagen består av mange fysiologiske behov som må dekkes, både dine og hans![]()
Haha ja, får gjøre detDu får filme så vi får se raaksjonene da![]()
Det tror jeg var meg som sa den var vet å bryte gjennomHæ, snakket ikke du om sol i sted?![]()
Det gjorde det her i gårHer har det nettopp hagla![]()

Det tror jeg var meg som sa den var vet å bryte gjennom![]()
Ja ikke sant.
Nei, jeg klager ikke. Sitter og nyter stillheten for å være helt ærlig..
Jeg burde ta 1., 3. og 2. etasje i den rekkefølgen, men ikke i dag