Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
12 gjesterVi tilbragte store deler av julen hjemme. Prinsen kom 5.desember. Julaften hadde vi hjemme hos oss med 12 (!) gjester, nyttårsaften hadde vi bare mine foreldre på besøk. Ellers var vi borte på besøk et par ganger![]()
Det gikk overraskende fint12 gjesterå hjelpes! Har jo tenkt litt på sånn samlet jul da. Hvor mine foreldre og svigers og oss da, feirer sammen, men så er det dette med plass
![]()
Tenkte på noe slikt selv, det å ha bare svigers og mamma og pappa. Også heller ta resten av slekta i romjula. Får se hva formen sier når den tid nærmer seg.Første jul sammen feiret vi hjemme hos oss. Så inviterte vi alle foreldrene våres (mine er skilt), men bare svigers ville komme.
Vi hadde juleselskap med hele mammas familie 3. juledag
Ja, den skjønner jeg! Det er liksom. Jeg er splittet mellom å feire jul med folk of fe i år med tanke på nyfødt. Samtidig elsker jeg jo juletider med familie og kos. Er så vanskelig å velge synes jeg.Lillegutt ble født 6 desember, og vi var i et familieselskap rett før jul, og hadde juleselskap hjemme hos oss på julaften, men da bare med min far og min søster, veldig deilig med en rolig julefeiringskulle egentlig i besøk og sånn til svigers etter jul, men med lite søvn på meg og bebis holdt vi oss hjemme mens far dro på besøk
Trengte all hvile vi kunne få og det skjønner heldigvis folk med nyfødt og alt
![]()
Oi! Leide dere lokale da eller? Helt ærlig, så høres det litt sånn type noe jeg vil ha samtidig som at jeg vil ha en rolig jul. Med mange folk, så slipper jeg det konsentrerte fokuset på meg og den lille om du skjønner.Vi feiret første jul hos svoger , der var vi 24 stk.
Veldig koselig.
Takk skal du ha!Gratulerer med verdens beste julegave![]()
Det ender vel med det hos oss ogsåAnnenhver jul hos svigers og hos mine foreldre pleier vi å ha![]()