Juni....

Ja, skjønner jo det...:) men du er sikkert veldig effektiv når du først er her;)
Ikke umulig.

Og bekkenet antydet at sofaen er mitt sted å være når ungene er i seng, ja egentlig fra middag og lekser er unnagjort.

Endelig, gleder meg sånn til sommer :D
Er så spent på trekningen, kunne virkelig tenkt meg minimeisen ;)

Håper juni mnd går like fort som mai :D
For Da er jeg ett steg nærmere termin også hoho! :D

Håper juni mnd går like fort som mai :D
For Da er jeg ett steg nærmere termin også hoho! :D
Håper den går sakte, jeg, for dag varer sommeren og permisjonen min lenger :P

Si til maskinen at jeg også vil vinne :D Ellers er det veeldig rart at det er juni morgen ! Hva skjedde liksom ? :p

Iiihhh kjenner jeg er spent selv!

Juni i morgen.
Tiden flyr
I slutten av april fant jeg ut at jeg var gravid. Det var jo eviglenge til det skulle bgynne å skje noe

I juni er jeg 12 uker (ok, slutten av juni, but still) Et par uker før det, første kontroll. i juli er det mulig jeg kjenner liv, i begynnelsen av august er det oul. Tiden flyr, og vips er nok snart mitt siste svangerskap over. JEg skal nyehver en dag, så la juni bli lang, og gjerne med nydelig vær ;)

Juni i morgen.
Tiden flyr
I slutten av april fant jeg ut at jeg var gravid. Det var jo eviglenge til det skulle bgynne å skje noe

I juni er jeg 12 uker (ok, slutten av juni, but still) Et par uker før det, første kontroll. i juli er det mulig jeg kjenner liv, i begynnelsen av august er det oul. Tiden flyr, og vips er nok snart mitt siste svangerskap over. JEg skal nyehver en dag, så la juni bli lang, og gjerne med nydelig vær ;)
Mange milepæler å se fram til for deg:D

Back
Topp