Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva er hensikten med det? Skaper bare bekymring hos de som har lave verdier uten grunn!!!!
Jeg måtte ta pga IVF, siden klinikken vil at alle skal ta blodprøve uansett om de blir gravid eller ikke. Er ellers enig med deg, det skaper gjerne bekymring når man sammenlikner med andre. Det er derfor jeg la med tabellen, der ser man at variasjonene er stoooore, uten at det betyr noe som helst.Hva er hensikten med det? Skaper bare bekymring hos de som har lave verdier uten grunn!!!!
Jeg mente ikke hvorfor en måler, men hvorfor skal vi ha en tråd med resultater her inne? Det virker meningsløst og skaper bare frykt!Jeg måtte ta pga IVF, siden klinikken vil at alle skal ta blodprøve uansett om de blir gravid eller ikke. Er ellers enig med deg, det skaper gjerne bekymring når man sammenlikner med andre. Det er derfor jeg la med tabellen, der ser man at variasjonene er stoooore, uten at det betyr noe som helst.
Grunnen til at jeg tenkte det var kjekt, er at jeg selv var usikker da jeg fikk svar på mine målinger. Da synes jeg det var fint å kunne lese på andre forum om andres erfaringer og målinger. Jeg ble beroliget av at det var så stor variasjon og slo meg til ro med det... Beklager hvis innlegget provoserte degJeg mente ikke hvorfor en måler, men hvorfor skal vi ha en tråd med resultater her inne? Det virker meningsløst og skaper bare frykt!
Det provoserte meg ikke, men jeg finner den veldig unødvendig. Vi alle har en veldig frykt for å miste den første tiden og om ikke mer enn 1 av 10 har lave verdier og dermed blir mer bekymret så er det nok til at jeg reagerer. En kan søke på nettet og se at det er store variasjonen. Trenger ikke å få det slengt i fleisen når en er her inne.Grunnen til at jeg tenkte det var kjekt, er at jeg selv var usikker da jeg fikk svar på mine målinger. Da synes jeg det var fint å kunne lese på andre forum om andres erfaringer og målinger. Jeg ble beroliget av at det var så stor variasjon og slo meg til ro med det... Beklager hvis innlegget provoserte deg![]()
Man må ikke gå inn på alle tråder som lages heller da. Noen syns det er moro, noen syns det er unødvendig, sånn vil det være med alt.Det provoserte meg ikke, men jeg finner den veldig unødvendig. Vi alle har en veldig frykt for å miste den første tiden og om ikke mer enn 1 av 10 har lave verdier og dermed blir mer bekymret så er det nok til at jeg reagerer. En kan søke på nettet og se at det er store variasjonen. Trenger ikke å få det slengt i fleisen når en er her inne.
Dette ser veldig normalt og fint utJeg har hatt to målinger nå:
Nr 1: 4+2: 690
Nr 2: 6+0: 11000
Dette er normal stigning? Har aldri målt hcg de andre gangene....så litt usikker på om det er "innenfor normalen".
Tusen takk for svar!Dette ser veldig normalt og fint ut![]()