Lykke!!

Mrs.JaxTeller

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Til tross for at jeg er innlagt og får væske osv Pga hyperemesis nå, så var det nettop legevisitt her, og da ble jeg bedt med på ul , å der fikk jeg se en skjønn liten klump med et bankende hjerte ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ nå kan jeg slappe mer av ❤️❤️❤️ 9 uker stemte også bra Ift til størrelsen på lille :)

Håper du blir bedre med behandling, og så kos å få se lille i magen! <3

God bedring. Jeg hadde hyperemesis med første og virker til å slippe unna denne gangen. Så koselig at du fikk sett den lille og sett at hjertet slår :) da kan du slappe av og vite at spiren har det bra inni magen selv om du er dårlig :) får håpe du blir bedre snart :)

Så deilig :-) masse god bedring :D

Så bra. God bedring

God bedring til deg:)
og så kjekt med en så god nyhet oppi det hele!

Så gøy å få se lille spire!! Da er det kanskje litt greiere å komme seg igjennom kvalmen når du har det å fokusere på :)

Det gav iallefall meg en indre gnist til å komme igjennom dette kjente jeg:) klrer ikke slutte å tenke på den lille blinkingen nå :) litt trist at sambo ikke fikk sett d siden det er hans første barn, men d var jo veldig spontant og han forstår d :) men akk... Så deilig !!:) gikk litt mer opp for meg og.. Jeg skal bli trebarnsmamma..

Idag får jeg reise hjem om jeg vil , å såklart vil jeg det <3 urinprøvene er fine og jeg føler meg så mye bedre , minus kvalmen men jeg får med med samme medisin som jeg har fått her inne mot det på resept så dette må jo bli bra <3 sitter å får siste posen med intravenøst nå før jeg får dra <3 nå skal de små tingene i livet nytes, f eks bare det å sitte oppreist, å se barna mine mer enn 2 min iløpet av dagen , og å ikke bli utslitt av å gå på do :)
Å så hr jeg åpen retur for å komme inn å få væskebehandling om det går dårlig igjen så slipper at det skal gå så langt Evt neste gang :)

Benytt deg av åpen retur for påfyll av veske ved behov, det et utrolig viktig.

Til tross for at jeg er innlagt og får væske osv Pga hyperemesis nå, så var det nettop legevisitt her, og da ble jeg bedt med på ul , å der fikk jeg se en skjønn liten klump med et bankende hjerte ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ nå kan jeg slappe mer av ❤️❤️❤️ 9 uker stemte også bra Ift til størrelsen på lille :)
Hvilke medisiner fikk du for kvalmen intravenøst ?

Back
Topp