Foreldrepenger og ferie.

Knerthen

Forumet er livet
VIP
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Jeg har jo levert søknad om foreldrepenger til nav, så fikk jeg brev i posten i dag og arbeidsgiver ønsker jo selvfølgelig å få de papirene de skal i forbindelse med permisjonen. Men det lå der beskjed om at de ønsket oversikt over når jeg skulle ha ferie og jeg har jo ikke skrivd noe på søknaden ang ferie. Hva gjør jeg nå da?

Jeg må jo få ført opp dette og levert til nav, det er snakk om årets ferie og neste års ferie. Men jeg finner ikke det skjemaet på nav sine sider som gjelder å utsette permisjonen haha så kan noen fortelle meg hva jeg gjør nå?

Men er det et eget skjema eller skriver jeg bare en lapp og leverer? Det beste hadde nemlig hvert om jeg husket det når jeg fylte ut permisjon søknaden men det glemte jeg :P

Det er et egent skjema du må fylle ut å sende til NAV.. Er det som er for utsettelse av foreldrepenger.
Skal til å fylle ut å sende dette selv.. Styr, husker sist så lå det i foreldrepenger søknaden.. Tungvint!

Vis vedlegget 119328
Ser det sånn ut hos deg?? Jeg må laste ned forsiden for seg og skjema for seg..

Nei sånn ser det ikke ut hos meg :O jeg får bare opp forsiden som kan lastes ned og ikke noe mer... hmm jeg får ta turen innom biblioteket i morgen og prøve der (jeg har ikke skriver så må skrive ut der) og håpe jeg får ut alt ellers så må jeg få de til å fikse det på nav og det hadde jeg håpet å slippe unna...

Ja eget skjema;) skjemaet ligger under skjema på siden jeg linket til;)

Hmm jeg får ikke opp skjema jeg da... jeg får bare forsiden, men da er det jo ikke rart jeg ikke skjønte noe når jeg mangler det skjemaet :P

Back
Topp