Det er fredag og helg

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Vi skal feire bursdag til sambo på søndag, så i morgen skal jeg bake kake og ordne huset litt.
Ellers skal jeg være masse ute med vesla er planen :)

Det er Barnas dag i byen her så vi skal dit i morgen. På søndag så tar vi det som det kommer :)

Idag har mor vært på besøk, veldig trivlig:)
Imorgen skal jeg og vesla bare kose oss, være ute hvis været tillater det:)
På søndag har samboern fri, så da er det bare familiekos på planen, jeg er på diett og på søndag skal jeg skeie ut litt med smågodt, gleder meg noe sinnsykt :D

Hundeutstilling på dagtid. :)
Sambo skal skru bil i morgen ettermiddag/kveld, så da blir det kos med mini for min del.

Skal handle velkommen til verden-gave, gratulerer som storesøster-gave x 2, og en bursdagsgave ihvertfall.

Rydde litt på kjøkken og stue.

Er i Spania på ferietur:D
Deilig med litt soool og ferie før baby kommer:)

Er det opp til meg; fødsel!! (Termin tirsdag som kommer).
Men innser at det ikke er jeg som er sjefen i min egen kropp for tiden, så må vel smøre meg med tålmodighet og vente til lille finner det for godt å hilse på ;)

Max avslapping! Endelig en helg uten planer og avtaler. Deilig det også. Satser på været er ok i morra, så vi kan være mye ute. Har planer om å få opp utemøblene og grillen :) Kanskje seksåringen inviterer noen jenter fra klassen over på grillings :) Ellers blir det bare å dilte etter toåringen som elsker å være ute og styre på i hagen :D

Nattevaktshelg!

Mannen skal jobbe. regner med å ta med barna en tur ut på et senter i morgen, treffe venner og kjøpe bursdagsgave. På søndag skal vi bare slappe av til eldste skal i bursdag om ettermiddagen.

I morgen skal både min stesøster og mannens nevø feire bursdagen sin. Selvfølgelig til samme klokkeslett..

Så her blir det pendling frem og tilbake for å spise kaker. :D Søndagen går nok med til å slappe av. :)

Barnas dag på Jessheim idag men det regner litt for mye.....
Skulle planta litt men det regner litt for mye.....
Kulen inne, det regner helt passe:)

Back
Topp