Då forlater eg dåkke!

Oleandra87

Glad i forumet
Dessverre so gjekk ik de so bra for meg denne gonger heller :( Har tatt blod prøve i dag og skulle få svar i måro tidlig men siden eg begynte å blød masse so veit at de sa :/ Tok meg sjukemelding i noke daga, trenger tid å fordøye og bygge meg opp i gjenn! Håpa at eg kommer snart tilbake til dåkke :) Tusen takk for alle gode råd og hjelpa eg fekk me dåkke♡♡♡

Uff så trist :(
Ja en sykemelding er det minste man trenger. Masse lykke til videre og håper en ny spire er på plass om ikke alt for lenge.

Uff, dette er trist å høre :( Mange gode klemmer :Heartred

Å nei så trist! :( masse lykke til videre, ta vare på hverandre!! også håper jeg det blir en 2016 baby på dere<3

Det var trist å høre :(
Håper det går bra med deg etter forholdene og at dj klmmer deg fort tilbake til oss igjen :)
Mange gode klemmer:Heartred

Så trist! Masse lykke til videre med prøvingen, krysser fingrene for at det klaffer fort for dere igjen.

Veldig trist :( Masse lykke til vidare :)

Så trist. Lykke til videre også håper jeg det sitter en ny spire ganske fort :) og at alt går bra neste gang :)

Så trist å høre :( Masse lykke til videre, håper spiren sitter godt fort❤️

Tusen gode klemmer sendes din vei :smiley-angelic003
Det var fryktelig trist å høre. Lykke til videre! Klem
Veldig trist.. Masse lykke til videre:Heartred
Så leit å høre! Lykke til med videre prøving <3
Så trist å høre :( Masse lykke til videre, håper spiren sitter godt fort❤️
Så trist. Lykke til videre også håper jeg det sitter en ny spire ganske fort :) og at alt går bra neste gang :)
Veldig trist :( Masse lykke til vidare :)
Kjempe trist å lese, håper det går bra med dere å masse lykke til videre <3
Så trist! Masse lykke til videre med prøvingen, krysser fingrene for at det klaffer fort for dere igjen.
Det var trist å høre :(
Håper det går bra med deg etter forholdene og at dj klmmer deg fort tilbake til oss igjen :)
Mange gode klemmer:Heartred
Det var fryktelig trist å høre. Håpe spiren sitter fort igjen. Lykke til.
Å nei så trist! :( masse lykke til videre, ta vare på hverandre!! også håper jeg det blir en 2016 baby på dere<3
Uff, dette er trist å høre :( Mange gode klemmer :Heartred

Tusen takk alle samman:) Dåkke e goe ♡♡♡

Back
Topp