Er de for tidlig?

Nei det er det vel egentlig ikke. Noen priduserer jo hcg fort. Kanskje det er mer enn 1 huleboer også? Hvem vet ;-)

Det står på de testene at man skal ta på morgenurin for å få riktig antall uker på de med ukesindikator :)

Det er jo rett at den viser 2 uker når du er 4 uker, så det er ingen grunn til bekymring :) Den viser fra unnfangelsen, det at den ikke viser 2-3 har ingenting å si. Den viser jo tross alt 2, noe som er rett...

Med tanke på at du 22 mai? Hadde 2-3 og nå har 1-2, må jeg dessverre si at det ikke virker lovende :( Gå til legen og ta blodprøver for å se om det er stigning. Sender deg en god klem <3

Eg va på do i stad og de kom litt frisk blod :( So eg trur at sa e på vei dessverre :'( Har tatt sjukemelding fra jobben, trenger noko daga å fordøye dette :/ venta fortsatt svar fra blodprøvene i måro:/

Eg va på do i stad og de kom litt frisk blod :( So eg trur at sa e på vei dessverre :'( Har tatt sjukemelding fra jobben, trenger noko daga å fordøye dette :/ venta fortsatt svar fra blodprøvene i måro:/
Uff.. Så trist.. Krysser fingrene for deg!!

Back
Topp