Jeg er så trøtt

Soulshine

Forelsket i forumet
Helt vanvittig å trøtt jeg er. Klarer nesten ikke holde meg våken på jobb. Har i tillegg ei datter som sover dårlig om nettene så hun kommer inn til oss å holder meg våken om natta. Så alt jeg orker er å sove, sove og mer søvn. Har ikke krefter til å rydde hjemme, nesten så jeg ikke orker lage middag, orker ingen ting :p
Regner ikke med at jeg er alene? Hehe

Det hjelper kanskje ikke mye, men du er ikke alene.
I dag er jeg helt forferdelig trøtt. Hadde en lang dag med konfirmasjon. I dag måtte jeg Være med svigermor på shopping. Ho ville så veldig gjerne gi meg noe. Og nå er det jobb til kl 22.

Håper energien snart kommer litt tilbake :p
For sånn som nå sitter jeg bare å vurderer legge meg med engang jeg legger jenta mi. Å hun legger seg ca 19:30 :p
Syntes det er litt kjedelig å legge seg så tidlig :p

Sovet i halvanna time i dag jeg! Jadda! Skikkelig i storform!

Sånn i 10-tiden i dag var jeg helt klar for å sove. Satt på do på jobb og vurderte om det bittelillel kalde, harde flisgulvet var stort nok til at jeg kunne snike meg til en dubb, men innså jo fort irrasjonaliteten i det, og begytne å telle timer tim "ferdig jobb, handle, lekser, middag" for DA skulle jeg sove på sofaen mens ungene lekte. Så jeg er våken enda, av uviss grunn

Har hatt en av de dagene kvalmen og trøttheten har holdt seg hele dagen, ikke engang soving har hjulpet på meg i dag :-/ Men har det heller slik enn å ikke føle noen symptom :-)

Back
Topp