Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har brukt p-piller å etter det jeg har lest så kan eggløsning komme senere enn vanlig etter mens..Kan jo være at du har hatt el seinere enn du trodde![]()
Har brukt p-piller å etter det jeg har lest så kan eggløsning komme senere enn vanlig etter mens..
Eg tok ein test i stad og den viste 1-2Tok 2 tester i dag, en fra morgenurin og en nå nettopp .. Men den viser bare 1-2 og i dag er jeg 5+0.. Er det et dårlig tegn eller?:/
Ikke bare bare nei..ikke var det planlagt heller så har vært på fest, er vell derfor jeg har fått for meg at det ikke kommer til å gå bra..Eg tok ein test i stad og den viste 1-2veit ik sjølv kva de betyr
off ik berre berre å være gravid:/
Tok ein test til i stad og de viste akkurat de samma 1-2, og no begynte eg å blødIkke bare bare nei..ikke var det planlagt heller så har vært på fest, er vell derfor jeg har fått for meg at det ikke kommer til å gå bra..
UffTok ein test til i stad og de viste akkurat de samma 1-2, og no begynte eg å blødHåpa at de går bedre for deg
![]()