*Midt-i-uka-skravletråd*

Vi skal i bursdag kl 14, også på jobb senere gruer meg til lang vakt. Hehe. Er helt dø på kvelden/natten :p

Hva skal dere i dag da? :-D
 
Så koselig med hyttetur. Hvor er hytta?
Uff. Så kjipt. Kanskje du var helt utslitt? Håper formen holder seg bra :)
Hytta ligger ca en time utfor Tromsø by, ved sjøen. :)

Er veldig forkjøla, så er nok det jeg brygga på. Men føler meg bra, tross mye slim og sår hals ;)
 
God ettermiddag. :)
Vi var i begravelse i går, så nå er det overstått. Jenny var eksemplarisk i kirka og fikk utrolig masse skryt av andre! Kjekt for mamsen.:)
I dag har vi handla, vaska hus og mata lamaen. Nå sover mannen på sofaen og Jen har fortært litt snop mens hun ser på barne-tv. Jeg er veldig klar for pizza og kveldskos!

Har dere store planer for pinsa eller?
 
God morgen!

Vi ankom hytta i går ettermiddag. Grilla pølser på bål og kosa oss ute helt til leggetid :)

Jeg har hangla noen dager og da jeg skulle legge Hermine falt formen fra 8-1 på et øyeblikk :eek: Så endte opp med at jeg sovna sammen med henne kl 20.15 og kom meg ikke opp igjen. Feber og hele pakka. :oops: Gipp glipp av reker og alt :eek: men våkna uthvilt kl 07.30 og føler meg bedre idag :p
Håper du sov av deg alt av sykdom for en stund da :)
Kos dere på hytta!
 
Håper du sov av deg alt av sykdom for en stund da :)
Kos dere på hytta!
Takk! Er veldig surt vær, så litt kjipt å være ute. Men Hermine er gått på besøk til tremenningene i nabohytta og leker der :)

Jeg er Fortsatt fryktelig forkjøla, men håper det gir seg til jeg skal på jobb på tirsdag!
 
Hei.
Vi har vært i den gamle bhg, spist mat og kost oss. Nå er vi ute i hagen.
Jobbet til 2 i natt, fikk 100% tillegg. Sykt digg. Utrolig morsom jobb :-D :-D
Hva driver dere med?
I morgen er det bhg igjen, ingen helligdag her. Butikken er åpen til 22 i dag også. Deilig :)
 
Hei.
Vi har vært i den gamle bhg, spist mat og kost oss. Nå er vi ute i hagen.
Jobbet til 2 i natt, fikk 100% tillegg. Sykt digg. Utrolig morsom jobb :-D :-D
Hva driver dere med?
I morgen er det bhg igjen, ingen helligdag her. Butikken er åpen til 22 i dag også. Deilig :)
Bra du trives i jobben selv om det er nattjobbing :)

Er innmari glad for at vi har fri i morra, trengtes med en ekstra fridag her nå! :p vi koser oss på hytta, tross 5 grader og sur vind :p
 
Bra du trives i jobben selv om det er nattjobbing :)

Er innmari glad for at vi har fri i morra, trengtes med en ekstra fridag her nå! :p vi koser oss på hytta, tross 5 grader og sur vind :p
Syntes det er greit med vanlig dag i morgen :) Ungene er sååå aktive og skal ta skikkelig vårrengjøring i morgen :-D
Er formen bedre?
 
Syntes det er greit med vanlig dag i morgen :) Ungene er sååå aktive og skal ta skikkelig vårrengjøring i morgen :-D
Er formen bedre?
Formen er ikke noe særlig nei, så hadde nok måttet vært hjemme i morgen likevel.

Hermine er så grei å ha hjemme, så synes aldri det er spesielt slitsomt i grunnen med en ekstra fridag eller to :p Spesielt på hytta er hun så mye ute at jeg nesten synes jeg får for lite tid sammen med henne :eek: :p ;)
 
Formen er ikke noe særlig nei, så hadde nok måttet vært hjemme i morgen likevel.

Hermine er så grei å ha hjemme, så synes aldri det er spesielt slitsomt i grunnen med en ekstra fridag eller to :p Spesielt på hytta er hun så mye ute at jeg nesten synes jeg får for lite tid sammen med henne :eek: :p ;)
De er veldig "greie" hver for seg. Men girer hverandre skikkelig opp, og tar ingen tilsnakk. Spesielt Mina. Vi er en del ute, men merker de har godt av å være med andre barn og voksne :)

Håper du er bedre!
 
Hei på dere:) Håper alle har hatt en fin pinse, på tross av sykdom hos noen av dere, sykdom kommer alltid ubeleilig:p God bedring:)

Vi har hatt en fin pinse og vært på besøk hos svigerfar og hatt besøk av venner, men Emmeth har ligget rett ut med omgangssyken i 2 dager nå. Første dagen kastet han opp minst 15 ganger, alt kom opp uansett om det var vann eller hva vi ga han. Og siste døgnet er det andre veien. Ren syre som kommer ut, så han er sår i bleieområdet. Han har 39 i feber ennå og ligger rett ut, så om formen ikke har bedret seg til i morgen drar vi til legen. Ingen planer idag annet enn klesvask. Emmeth sover, jentene er ute og sykler mens mannen mekker bil:p

Ønsker alle en fin mandag:)
 
Hei på dere:) Håper alle har hatt en fin pinse, på tross av sykdom hos noen av dere, sykdom kommer alltid ubeleilig:p God bedring:)

Vi har hatt en fin pinse og vært på besøk hos svigerfar og hatt besøk av venner, men Emmeth har ligget rett ut med omgangssyken i 2 dager nå. Første dagen kastet han opp minst 15 ganger, alt kom opp uansett om det var vann eller hva vi ga han. Og siste døgnet er det andre veien. Ren syre som kommer ut, så han er sår i bleieområdet. Han har 39 i feber ennå og ligger rett ut, så om formen ikke har bedret seg til i morgen drar vi til legen. Ingen planer idag annet enn klesvask. Emmeth sover, jentene er ute og sykler mens mannen mekker bil:p

Ønsker alle en fin mandag:)
Uff, god bedring!!!!!!
 
God ettermiddag. :)
Vi var i begravelse i går, så nå er det overstått. Jenny var eksemplarisk i kirka og fikk utrolig masse skryt av andre! Kjekt for mamsen.:)
I dag har vi handla, vaska hus og mata lamaen. Nå sover mannen på sofaen og Jen har fortært litt snop mens hun ser på barne-tv. Jeg er veldig klar for pizza og kveldskos!

Har dere store planer for pinsa eller?
Så ikke denne før nå jeg. Så trist med begravelse, men kjekt at J satt fint i kirken!
Så koselig med den lamaen :-D
Vi har tatt det med ro og kost oss masse ute i helgen :)
 
18 barn hos oss også, tre førsteklasser! Nå er det enda usikkert om de får være tre til neste år. Men vi krysser fingrene og håper! I værste fall mister vi både tre klasser OG læreren :(

Nei håper ikke det skjer da! Ville vært dumt.. greit at det ikke er for mange i klassen lissom. Her kommer de to klassene til å være veldig mye sammen. Sånn at dem blir kjent med flere og evt kan bytte klasse om dem trives best med de fra den andre klassen :)
 
Nei håper ikke det skjer da! Ville vært dumt.. greit at det ikke er for mange i klassen lissom. Her kommer de to klassene til å være veldig mye sammen. Sånn at dem blir kjent med flere og evt kan bytte klasse om dem trives best med de fra den andre klassen :)
Ja de jobber mye på tvers av klassene allerede, slik at de er litt mer forberedt om det skulle bli bare to klasser. Veldig kjekt egentlig, å vite at de er tre lærere på den store gjengen med elever!
 
Ja de jobber mye på tvers av klassene allerede, slik at de er litt mer forberedt om det skulle bli bare to klasser. Veldig kjekt egentlig, å vite at de er tre lærere på den store gjengen med elever!

Skal si skoler og bhger har blitt mye bedre med tilvenninger å sånt! :D når vi begynte på skolen, så var det bare å møte opp første skoledag og bli ropt opp:eek::p
 
Back
Topp