Eksamen og angst!

Jeg vet faktisk ikke hva jeg har krav på og ikke :/ For går som privatist. Men håper at dem kan ordne tilrettelegging på en ellet annen måte :)

Tusen takk :D

Har gått på private skoler og fått tilrettelegging på lik linje som jeg fikk på offentlig skole, lykke til;)

Anbefaler å gå inn på Tapir.no sin nettside å søk på "å bekjempe sosial angst og sjenanse" av gillian butler. Hjalp meg mye å lese denne boka!
Hadde mye problemer med å snakke i forsamlinger, ta buss, fly,kino o.l. Sosial angst med andre ord. Heldigvis slet jeg aldri direkte med eksamensangst, bare hvis jeg måtte presentere for flere. Jobber med det hver dag og utfordre meg selv litt og litt :)
Selvsagt alt for sent å begynne med en lang bok nå, men til neste gang kanskje :) lykke til med eksamen!

Jeg føler med deg, jeg har selv slitt med alvorlig sosial angst :-( nå har jeg jobbet meg mye igjennom det og pleier å si jeg ikke har det lenger, men det har hemmet meg en del i arbeidslivet og har også vært så tilstede at jeg ennå i en alder av 36 år ikke har en utdanning ferdig... klarte å komme meg gjennom påbygningsåret inkl. en muntlig eksamen med ganske gode karakterer og det var en stor seier, men ble litt for stort fravær da.
synes du er tøff som har kommet så langt, håper du får den tilretteleggingen du trenger for å komme deg gjennom disse eksamenene.

Det er ikke noe greit med den angsten :( Det som irriterer meg mest ved den, er at jeg ble helt fri fra den, men under svangerskapet så kom den tilbake for fullt og foreløpig blitt her :( Har kommet meg gjennom mye, klarer nå å gå på butikken og senteret, men fortsatt mye som jeg sliter med! Syns du skal være kjempe stolt av deg selv jeg, som har fått til det :D

Anbefaler å gå inn på Tapir.no sin nettside å søk på "å bekjempe sosial angst og sjenanse" av gillian butler. Hjalp meg mye å lese denne boka!
Hadde mye problemer med å snakke i forsamlinger, ta buss, fly,kino o.l. Sosial angst med andre ord. Heldigvis slet jeg aldri direkte med eksamensangst, bare hvis jeg måtte presentere for flere. Jobber med det hver dag og utfordre meg selv litt og litt :)
Selvsagt alt for sent å begynne med en lang bok nå, men til neste gang kanskje :) lykke til med eksamen!

Da skal jeg se om jeg ikke får lest den når jeg er på ferie etter alle eksamene :) Tusen takk for tipset!

Har/hadde samme problemet vi da. Jeg tar ikke buss eller går på kino eller spiser offentlig, det er de punktene jeg rett og slett ikke har orket å takle enda. Ja viktig å jobbe med det hver dag, og prøve seg litt og litt :) Kjempe bra, vær stolt av deg selv :D Tusen takk :)

Flyttet til "jobb og utdanning".

Tirettelegging har du krav på, og det håper jeg virkelig at du får. Ønsker deg masse lykke til på eksamene! :)

Flyttet til "jobb og utdanning".

Tirettelegging har du krav på, og det håper jeg virkelig at du får. Ønsker deg masse lykke til på eksamene! :)

Takk for det :)

Ja burde jo ha det selv om jeg går opp som privatist :) Ikke fått svar på mailen i dag, så om jeg ikke har fått svar innen kl 12 i morgen, så ringer jeg opp! Tusen takk :D

Fikk et positiv svar fra eksamenansvarlig i dag :D Jeg spurte om jeg kunne få sitte nærmest døra, så jeg fort kan "flykte" ut på gangen hvis angsten tar helt overhånd, og det skulle han ordne :) Og hvis han glemte det, så skulle jeg si i fra på eksamensdagene :) og han videresendte også svaret sitt til alle de andre ansvarlige, så alle er klar over min situasjon :) Så føler jeg mye mer lettet nå :D Prøvde meg også på en Sobril i dag når jeg skulle på senteret og handle, og da gikk handlingen myye bedre, så nå føler jeg meg klar for eksamen til tirsdag :D

Tusen takk for alle råd og lykke til jeg har fått! :D ❤️

Fikk et positiv svar fra eksamenansvarlig i dag :D Jeg spurte om jeg kunne få sitte nærmest døra, så jeg fort kan "flykte" ut på gangen hvis angsten tar helt overhånd, og det skulle han ordne :) Og hvis han glemte det, så skulle jeg si i fra på eksamensdagene :) og han videresendte også svaret sitt til alle de andre ansvarlige, så alle er klar over min situasjon :) Så føler jeg mye mer lettet nå :D Prøvde meg også på en Sobril i dag når jeg skulle på senteret og handle, og da gikk handlingen myye bedre, så nå føler jeg meg klar for eksamen til tirsdag :D

Tusen takk for alle råd og lykke til jeg har fått! :D ❤️
Masse lykke til med eksamene :)

Hvordan gikk det? :-) Håper alt gikk fint :-)

Veeeel, dagen før den første eksamen så fikk jeg positiv graviditetstest :) Og etter en samtale med legen, hvor jeg fikk beskjed om å ikke bruke sobrill, så måtte jeg dessverre utsette alle eksamene :( Men håper at jeg får tatt dem i desember, at jeg da har fått angsten såpass under kontroll at det da går greit uten angstdempende medisiner :)

Veeeel, dagen før den første eksamen så fikk jeg positiv graviditetstest :) Og etter en samtale med legen, hvor jeg fikk beskjed om å ikke bruke sobrill, så måtte jeg dessverre utsette alle eksamene :( Men håper at jeg får tatt dem i desember, at jeg da har fått angsten såpass under kontroll at det da går greit uten angstdempende medisiner :)
Gratulerer med positiv test :D men æsj så kjedelig å måtte utsette da, hadde vel vært greit å være ferdig med de? :)

Gratulerer med positiv test :D men æsj så kjedelig å måtte utsette da, hadde vel vært greit å være ferdig med de? :)

Tuusen takk :D Ja hadde vært kjempe deilig å bare fått blitt ferdig med dem :P Men siden angsten alltid blir litt verre pga hormonene, så er jeg veldig glad for at jeg valgte å stå over dem nå :) Hvert fall siden kvalmen også har kommet for fullt :P

Back
Topp