• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Det er fredag og langhelg

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Slappe av :) Mannen er veldig sliten etter jobbuka, har kommet hjem til oppusing, så i dag gjør vi ingenting :) med god samvittighet ;)

Niks :) deilig!

I morgen ettermiddag skal vi besøke familie og om kvelden skal eldste få overnattingsbesøk. Resten av helgen blir det avslapping og litt rydding i huset. :-)

Det er mulig vi shopper litt i morgen, trenger litt vår/sommerstæsj til vesla. Ellers blir det rydding/husvask (nesting på høyt nivå).

Skal male stua. Og yttergangen. Mannen får ta yttergangen, jeg skal male stua. Mannen skal henge opp tv-benken, men d tror jeg ikke før jeg får se det :p

Ut i finværet som er meldt i morra. Eldste skal i bursdag. Babysvømming søndag. Oslotur i morra med prøvespilling for reklamefilm for Toro med eldste og besøke fetteren :)

Ikveld skal mannen hjelpe å farge håret mitt:P imorga blir de viltaften med svigerfar(visst vi får barnevakt) :) God Pinse alle sammen :D

Ikke noe spesielt. Biblioteket i morgen. Se eurovision. Søndag og mandag aner jeg ikke. Finner alltids på noe =)

Grand Prix-fest med quiz og stemming i morgen. ;) Begynte som en ironisk greie, bare en anledning til å samles, drikke og snakke dritt (om showet i hovedsak). Tror dette er 5. gangen vi gjør dette nå. Quizen er om MGP og med premie, så ser vi showet og gir poeng til hver sang gjennom en app, og har en liten bettingrunde på hvem vi tror vinner. Så blir det youtuberulett med gamle mgp-favoritter (mange sanger fra Moldova på den listen), og fest. :)

Har farta sån i det siste pga konfirmasjoner, så denne helgen holder vi oss hjemme. :)
Håper på å få ommøblert litt, og bært opp en stor kommode. Har masa om det lenge, men sambo er en mester i å utsette ting :p

Jobb i morgen... :/ Trene etterpå, og innom Expert for å kjøpe ny mobil! Wheee.

Sambo skal ha gutta over på grillfest. Han lovte at de skulle holde seg på terassen, men nå er det meldt så dårlig vær at stua mest sannsynlig blir invadert. Blæh.

Slappe av på søndag, kanskje basseng på mandag. :)

Grand Prix-fest med quiz og stemming i morgen. ;) Begynte som en ironisk greie, bare en anledning til å samles, drikke og snakke dritt (om showet i hovedsak). Tror dette er 5. gangen vi gjør dette nå. Quizen er om MGP og med premie, så ser vi showet og gir poeng til hver sang gjennom en app, og har en liten bettingrunde på hvem vi tror vinner. Så blir det youtuberulett med gamle mgp-favoritter (mange sanger fra Moldova på den listen), og fest. :)

Så utrolig kult! Høres kjempegøy ut!

Sove.

Jeg er gravid med stort søvnbehov.

Sikkert treffe mine foreldre eller min bror med familie, men ikke avtalt noe.

Deilig med ei lang helg uten planer!

Jobb i morgen... :/ Trene etterpå, og innom Expert for å kjøpe ny mobil! Wheee.

Sambo skal ha gutta over på grillfest. Han lovte at de skulle holde seg på terassen, men nå er det meldt så dårlig vær at stua mest sannsynlig blir invadert. Blæh.

Slappe av på søndag, kanskje basseng på mandag. :)
Sjekk hvor lenge expert er åpen, det meste stenger tidelig i morgen (her stenger både senter og matbutikker 16)

Sjekk hvor lenge expert er åpen, det meste stenger tidelig i morgen (her stenger både senter og matbutikker 16)
Oi, takk for tipset, det tenkte jeg overhodet ikke på! Det står ikke noe på websiden, får ringe dem. :)

Back
Topp