Topp 100 - Skravletråden

God morgen:D
Jeg skal på jobb! Og nye negler kl 08..
Du da?:)

Ooh, ny negler hørtes ikke feil ut :)
Nå har jeg kjørt gubben til jobb, lufta hund, handla og sendt en pakke på posten :p
Nå er det tid for frokost og Grey's Anatomy :p
Senere blir det kanskje en shoppingtur...vi skal ha noen nye tallerkener og denslags :o

D er artig uten barn også! For da kan man drikke jorda rundt i Epcot! (Snakker om Disney World nå). Første gang kom jeg gjennom 5 land, bare en gang har jeg klart en hel runde :p

Haha, høres ut som noe gubben hadde storkost seg med ihvertfall :p
Jeg har ikke drukket på snart ett år (og må nok vente en god stund til)...så tror ikke jeg hadde kommet langt :p

Ooh, ny negler hørtes ikke feil ut :)
Nå har jeg kjørt gubben til jobb, lufta hund, handla og sendt en pakke på posten :p
Nå er det tid for frokost og Grey's Anatomy :p
Senere blir det kanskje en shoppingtur...vi skal ha noen nye tallerkener og denslags :o
Shopping er gøy:D håper du finner noe fint!
Her har det blitt nye negler:
ImageUploadedByBV Forum1432194077.468932.jpg

Tipper det må være en av verdens mest spennende jobber :o

Jobben i seg selv var helt grei. Jeg jobba i Maelstrom, den norske attraksjonen. Denne er stengt nå, de gjør den om til en Frost-ride.

Men kunne jobbe oppimot 65 timer i uka, jeg har hatt 16 timers-skift. Nyttårsaften sov jeg faktisk i parken for jeg slutta sent og begynte tidlig dagen etterpå :p

Haha, høres ut som noe gubben hadde storkost seg med ihvertfall :p
Jeg har ikke drukket på snart ett år (og må nok vente en god stund til)...så tror ikke jeg hadde kommet langt :p

Starter du i Mexico, som vi brukte å gjøre, så er du ganske brisen etter første margaritaen. De er sterke!

God dag jenter. hvordan går det?

Jobben i seg selv var helt grei. Jeg jobba i Maelstrom, den norske attraksjonen. Denne er stengt nå, de gjør den om til en Frost-ride.

Men kunne jobbe oppimot 65 timer i uka, jeg har hatt 16 timers-skift. Nyttårsaften sov jeg faktisk i parken for jeg slutta sent og begynte tidlig dagen etterpå :p

Hørtes ut som mye jobb det :o

Hørtes ut som mye jobb det :o

Ja, d var hardt arbeid. Men d er greit å prøve amerikansk arbeidsliv og. D er noe helt annet enn det norske.

For å være ærlig, om jeg kunne, så hadde jeg ville jobbet der igjen. Men da som Imagineer helst! :p Hatt med mann og barn i noen år :)

Back
Topp