Innsett i Mai :)

Det var dårlig oppfølging ja. Kommer du til å konfrontere henne med det? Som du skriver, greit at det er en test, men kunne resultatet blitt bedre med en ekstra ukes stimulering, så ville jeg i alle fall hatt et svar på hvorfor det bare ble gjennomført uttak allikevel. Huff! Klem til deg

Jeg har lyst å spørre/klage, men vet ikke om jeg tørr. Pyse deluxe.

Da kom tr idag :( de 4 andre eggene jeg hadde på frys overlevde ikke, så nå blir det ny oppstart med (stygt ord) sprøyte(stygtord)skapet igjen..
Verste av alt er at jeg ikke får nytt uttak før i OKTOBER!! (sint/frustrert og forbanna) pga stor pågang på klinkken!
så dette er virkelig en skikkelig dritt dag...

Da kom tr idag :( de 4 andre eggene jeg hadde på frys overlevde ikke, så nå blir det ny oppstart med (stygt ord) sprøyte(stygtord)skapet igjen..
Verste av alt er at jeg ikke får nytt uttak før i OKTOBER!! (sint/frustrert og forbanna) pga stor pågang på klinkken!

Åh :( Så trist! Ikke minst fordi ventetiden var helt uutholdelig lang... Huff, skjønner at du rett og slett er kjempelei deg nå. Sender deg gode tanker...

I dag er offisiell testedag og testen er veldig bra syns jg :-) var på sykehuset i går og tok hcg prøve og skal i morra igjen :-) men får ikke svar på den første før i morra og den på fredag må jeg vente til over helga... Men d har ikke vært noen blødning, bare litt på papiret innimellom, brunt, men har vært rødt ett par ganger :-) men syns nå dagens test ser lovende ut :-)
Grattis!! :) :)

Ånei! Så trist å høre:( Sender deg en gedigen klem ❤

Da fant gyn ca 11 egg av varierende størrelse. Blir uttak ons og innsett fredag neste uke. Jeg er kjempe fornøyd og veldig spent!! :D

Da fant gyn ca 11 egg av varierende størrelse. Blir uttak ons og innsett fredag neste uke. Jeg er kjempe fornøyd og veldig spent!! :D
Herlig!!! Masse lykke til:) :)

Går du opp i dose på medisin nå da Eller?:) det er et veldig bra resultat!!!:)

Så bra :D Så spennende det er. Snart ruger du jo! Grattis med flott beskjed.
Herlig!!! Masse lykke til:) :)
Går du opp i dose på medisin nå da Eller?:) det er et veldig bra resultat!!!:)

Takk!! :D
Jeg ble så overrasket for jeg tror jeg hadde mange negative tanker om at det ikke kom til å funke og at jeg ikke hadde egg. Så det ble nesten litt vått i øyekroken min og jeg begynte å skjelve av glede. Jepp!! Bare vent til innsett, da kommer jeg til å være i ekstase!! :D

Skal fortsette på 225ie Bemfola. Det er vel en ganske høy dose fra før (?) så de syns vel det var greit.

Hun målte en eggpose på hver side og jeg troooooor de var ca 12mm.

Hun forklarte ikke så mye egentlig, jeg måtte liksom prøve å telle og lese selv. Men hyggelig lege altså, har skjønt vi havner på rullebånd på Riksen altså. Men det går bra det :) så lenge alle legene har oversikt.

Takk!! :D
Jeg ble så overrasket for jeg tror jeg hadde mange negative tanker om at det ikke kom til å funke og at jeg ikke hadde egg. Så det ble nesten litt vått i øyekroken min og jeg begynte å skjelve av glede. Jepp!! Bare vent til innsett, da kommer jeg til å være i ekstase!! :D

Skal fortsette på 225ie Bemfola. Det er vel en ganske høy dose fra før (?) så de syns vel det var greit.

Hun målte en eggpose på hver side og jeg troooooor de var ca 12mm.

Hun forklarte ikke så mye egentlig, jeg måtte liksom prøve å telle og lese selv. Men hyggelig lege altså, har skjønt vi havner på rullebånd på Riksen altså. Men det går bra det :) så lenge alle legene har oversikt.

Ja, de er tydeligvis ikke sånn kjempeflinke til å forklare på st.Olavs heller;) hun fortalte meg at jeg hadde fire mellom 17 og 20 på venstre side, men glemte å nevne at de fire på h. Side var små dritter ;) regner med at de kanskje ikke forventet mer enn 4 egg, og at det var viktigere å få ut de som var store nok enn å stimulere frem flere (og kanskje ødelegge de som var modne). Håper de har kontroll, og at de aldri ringer meg ;)

Jeg er på dag 12 i dag... Forventet mens på søndag, har testet siden mandag ( dag 8) trur testene er negative , føler jeg ser en ganske svar strek men må anstrenge meg ganske mye for å se den lurer på om det kan være en skygge strek bare :( er det fortsatt håp for at jeg er gravid eller skulle jeg ha testet positivt i dag?

Da har jeg og vært til kontroll. ☺ 3 fine egg på høyre siden og 2 på venstre. De var mellom 10-13mm store, så de trenger vokse litt til. Skal på ny kontroll mandag. Egguthenting onsdag :) På tirsdag var det ikke et egg se og idag etter 3 sprøyter til, så er det hele 5 fine egg. De har jammen vokse fort på kort tid. :) :)

Da har jeg og vært til kontroll. ☺ 3 fine egg på høyre siden og 2 på venstre. De var mellom 10-13mm store, så de trenger vokse litt til. Skal på ny kontroll mandag. Egguthenting onsdag :) På tirsdag var det ikke et egg se og idag etter 3 sprøyter til, så er det hele 5 fine egg. De har jammen vokse fort på kort tid. :) :)

Kjempebra!!:) da blir det spennende å se neste uke:)

Herlig da! :D
Vi ligger akkurat likt i løypa. Jeg skal også ha uttak onsdag og innsett fredag.
Men jeg har ikke så mange kontroller som deg. Hadde kontroll i går og det er den eneste de har kalt meg til.
Gru-gleder meg til neste uke jeg. Blir spennende! :)

Er det normalt å få masse el-slim uka før uttak?

Back
Topp