Åh, du har såååå mange opplevelser i vente!!!
Hehe, gleder meg
Har du sett alt du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, du har såååå mange opplevelser i vente!!!
Hehe, gleder meg![]()
Har du sett alt du?
Begynte på første episode for en stund siden, for fikk det aldri med meg sammenhengende på tv før
Så nå er det blitt "gravid-serien" min![]()
.
Det var min "gravidserie" sist gang jeg gikk gravid også. Men har havna etter siden den gang. Her må det seriøs innsats til nå på slutten ja
![]()
Hehe! Hvor langt kom du da? Er bare å sette igang![]()
Husker jo ikke en gang! Fare for at jeg må begynne helt på nytt![]()
Hehe, om du begynner på nytt så ser du nok ganske raskt hva du har sett og ikkeså hopper du deg bare fremover
![]()
Ja, kan jo ha på i bakgrunnen sånn at jeg får litt oppfriskning![]()
Nei, gubbe kan holde seg langt unnaJaujau..hater innblanding fra gubben når jeg rydderhaha
Man må jo ikke gjøre masse fornuftig hele tidenSånn, da var Findus fiskegrateng i ovnen. Og det er vel det mest fornuftige jeg har gjort i dag
Med andre ord så er jeg ikke så flink til disse permisjonsgreiene![]()
Nei, gubbe kan holde seg langt unna![]()
Da har den store lillejenta mi på 6 år dratt til flyplassen hvor mormor og bestefar venter. Etter én natt på hotell reiser de til Disneyland Paris i morgen tidlig.
Vi skal hente henne på flyplassen på søndag.
Guri, så moro!Da har den store lillejenta mi på 6 år dratt til flyplassen hvor mormor og bestefar venter. Etter én natt på hotell reiser de til Disneyland Paris i morgen tidlig.
Vi skal hente henne på flyplassen på søndag.
Hihi....og begge er sikkert strålende fornøydJepp! Fikk sendt han ut på detektortur ikveld og...så har hatt gubbefri nesten hele dagen![]()
Guri, så moro!
Heldige snuppa di!
Oj, så spennende! Hun er heldig
Tipper hun får en kjempefin tur![]()
Hihi....og begge er sikkert strålende fornøyd![]()