Cravings

iamlisa

Elsker forumet
MAI 2013
Har noen begynt å få cravings? I såfall på hva? Kanskje litt tidlig enda for de fleste...?

Jeg har ikke fått noe enda, og det blir nok en stund til også vil jeg tro, men forrige svangerskap hadde jeg cravings på sjokolade til alle døgnets tider :p Mannen min følte han måtte unnskylde seg for mengden han handlet på butikken :D Jeg spiste ikke sjokolade på mange måneder etter fødsel. Hadde fått det laaaangt opp i halsen :D I tillegg hadde jeg cravings på tomat, agurk, majones og sjokomelk - merkelig kombinasjon :p

Kjenner litt på lysta etter iskald frukt. Melon, Epler, Tomater o.l. Men mulig det er fordi jeg er så sykt kvalm.

Vet ikke om det er cravings eller ikke, men jeg har hatt sykt lyst på baconsnacks, nudler eller chips med masse grillkrydder på de siste dagene :wideyed: Ikke kan jeg spise noen av de delene heller, så jeg sliter litt :wacky:

Jeg har lyst på alt som smaker ganske nøytralt og absolutt ikke ting som er salt/krydret som er veldig ulikt meg. Og fruktsalat har jeg lyst på! Har masse fruktsalat i kjøleskapet som jeg småspiser på hele dagen med limekesam på :)

Sterk saltet lakris, som tyrkisk pepper eller dundersalt!!! :D

Holiday dipp! Åh...! Har vel spist opp 4 fulle rømmebokser med dipp og potetgull bare i løpet av disse få dagene i graviditeten...!
Huff...

Back
Topp