Kryss fingrene ! (Ekle detaljer)

Mrs.JaxTeller

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Jeg hr vært liggende i to dager , elendig form, fikk litt vondt i korsryggen Igår men ikke noe alarmerende smerte . Idag ble jeg helt kaldsvett og gikk på do for enten å kaste opp eller det andre , kraftig diaré og oppdager at det er litt blod her :( jeg er redd og fortvilt nå.. Håper for Guds skyld at det er nok en uskyldig blødning siden jeg har lettblødende livmor .. :/ liker ikke !

Uff så ekkelt. Håper virkelig det bare er helt uskyldig.

Håper det jeg og . Har jo hatt uskyldige blødninger tidligere dette sv skapet også så, men jeg er ikke overbevist nå :( må vel bare vente og håpe tenker jeg :/

Håper det er helt uskyldig blødning ja!! Og at du blir fort bra i gjenn. God bedring <3

Tror kanskje jeg har en naturlig forklaring ! Håper nå iallefall d .. Syns det var så rar lokalisering på blodet , og kom på at jeg klødde veldig tidligere idag lang fremme (mulig d kan være sopp da?) åsså når jeg tørka meg akkurat der det klødde så svir det og det kommer ferskt blod der, altså ikke inni høna men utenpå .
Hvis dette stemmer så føler jeg meg passe dum nå!

Jeg velger derfor inntil videre å tro at smertene kom av forstoppelse som endelig begynner å løsne, og at blodet kom fra lengre frem, for når jeg tørker meg bare i selve åpningen så er det ikke noe blod på papiret .

Hehe... så bra du fikk avklart det fort, så du slepper å engste deg. En blir jo fort engstelig i disse tider :)
Ha en fin dag :)

Hehe... så bra du fikk avklart det fort, så du slepper å engste deg. En blir jo fort engstelig i disse tider :)
Ha en fin dag :)

Hehe ja:) hodeløs høns !
Krysser fingrene for at der bare er falsk alarm ja:)

Sjekket deg for urinveisinfeksjon? Veldig lett å få nyrebekkbetennelse og hørtes ut som symptomer på det! Ville sjekket med legen. :) god bedring!

Back
Topp