Ilende smerter...

Faith

Glad i forumet
Himmelbarn
Dette høres sikkert veldig rart ut, vet ikke helt om jeg klarer å forklare heller. Men jeg har i noen dager nå, kjent intense ilende smerter, på oversiden av venstre rumpeball. :o Eller rundt omkring der. I beinet inni der kanskje? Vanskelig å si eksakt hvor smertene sitter, men jeg må på en måte legge press baki der og strekke ut foten skikkelig for å få bort litt av smertene. Enkelte ganger når ilningene kommer blir jeg sykt kvalm. Disse smertene kjenner jeg mest når jeg ligger. Spesielt til kvelden, og jeg blir liggende og vri meg for å finne en passende stilling.
Noen som vet hva det kan være? Noen som selv har vært plaget?
Er 5+3 i dag :)
Det jeg syns er så merkelig er at det bare er på den ene siden :o

Det høres veldig ut som de smertene jeg hadde ved forrige svangerskap. Jeg tenkte at det var falsk isijas, men fikk aldri noe svar på om det faktisk var det. Det ble etter hvert fryktelig vondt, men gikk seg til etter graviditeten.
Jeg er redd for å få det igjen denne gangen også, så prøver å bevege meg masse og ikke sitte på hardt underlag :)
Har du barn fra før?

Jeg tenker også isjaas med en gang :) Kanskje isjaas nerva er i klem?

Det høres veldig ut som de smertene jeg hadde ved forrige svangerskap. Jeg tenkte at det var falsk isijas, men fikk aldri noe svar på om det faktisk var det. Det ble etter hvert fryktelig vondt, men gikk seg til etter graviditeten.
Jeg er redd for å få det igjen denne gangen også, så prøver å bevege meg masse og ikke sitte på hardt underlag :)
Har du barn fra før?

Men isjas trooor jeg at jeg har kjent på før, sånn plutselig ilninger nedover foten? Men d forbinder jeg med når jeg tråkker med foten o.l? Disse smertene oppstår når jeg ligger, for det meste. Og de er ikke sånn typisk akutte heller, de iler seg igjennom sakte på en måte... En litt varmende følelse..
Men mulig det er isjas og at jeg bare ikke har nok kunnskap om det :)
Ja, har barn fra før, men aldri opplevd akkurat dette..

Back
Topp