Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må nok endre på ikm litt jeg. Fikk eggløsning på dag 21, så da er vel ikm 25. Mai
Jeg er nok gravid, men vil vente til utslag på digital Slik at jeg ikke tar noe glede på forskudd. Den var negativ nå i ettermiddag, så vet ikke om jeg tar en i morgen tidlig eller om jeg drøyer til onsdag.
Pergo kan utsette EL, og da blir jo tr også senere. Men så kan også pergo gjøre at man får bedre EL, og da også bedre lutealfase, dersom kroppen egentlig ikke har fått det til helt selv. Så; ja, pergo kan utsette tr.
Jeg setter deg på passert IKM, så får du gi beskjed når noe skjer.![]()
Men hvordan er det da med lutealfasen? Vil den være samme? Eller kan den også bli lenger (min kropp har ikke noe "normal"praksiss) Jeg tenker jo at jeg har jo forskjellig lengder på syklussene. Men nå vet jeg jo at det har vært EL og da burde TR (realistisk men håper enda)komme etter 12-16 dager etter påvist EL?
Pergo kan utsette EL, og da blir jo tr også senere. Men så kan også pergo gjøre at man får bedre EL, og da også bedre lutealfase, dersom kroppen egentlig ikke har fått det til helt selv. Så; ja, pergo kan utsette tr.
Jeg setter deg på passert IKM, så får du gi beskjed når noe skjer.![]()
Lutealfasen kan bli lengre med pergo ja, og tr burde komme 12-16 dager etter EL ja.![]()
Ja det er detEr håp jenter selv om man tester neg 11-12 dop osv. Er jo en del som tester pos sent(jeg er ei av dem) Så hold på håpet![]()
Hun TR kan virkelig være en skikkelig bitch altsåBlør ikke normalt... Starta i 12 tiden og bygde seg opp med vondter...tørka meg med en gang det begynte og fikk brunt blod, så vanlig rødt, endel, men ikke sånn at jeg trengte å bytte bind... Fra 12 til 4 var det skikkelig vond mage, orka ikke gjøre noe på jobb! Måtte bare sitte.... Nå er det lite som kommer ut, er heller lyserosa blanda med slim, på en måte :s veldig sært....
Skikkelig bitchslap på jobb! Jeg jobber i barnehage og det å få skikkelige TR kramper på jobb er ikke ideelt!Hun TR kan virkelig være en skikkelig bitch altså![]()
ooh nei og værtfall ikke i en barnehage :O Ikke muligheter til å trekke seg unna for de TR smertene dag liksomSkikkelig bitchslap på jobb! Jeg jobber i barnehage og det å få skikkelige TR kramper på jobb er ikke ideelt!![]()
neineinei det er ikke kjemisk det er bare livmora som jobberAu!? J.... Vondt inni der plutselig.. Når jeg spenner musklene i magen stikker det liksom. Argh kjemisk kanskje? Neeeeeii vil ikke!!!!!
Godt med optimisme! Hele magen ble helt rar. Kan ikke gi opp troen ennåneineinei det er ikke kjemisk det er bare livmora som jobber![]()