Vært hos legen..

frkMina

Forumet er livet
Mailykke <3
VIP
❤Januarlykke 2022❤
Da har jeg vært hos legen og han forsto min "frykt" for at dette er tvillinger, så han sendte henvisning til sykehuset om tidlig ul med en gang :) Og var nøye på å skrive at jeg egentlig skal til Bulgaria 10 juni og at jeg trengte ul før det! :) Og han var ikke fornøyd med at jeg skulle være 11 uker på vei når jeg har første svangerskapskontroll, så han satte like så greit opp den første kontrollen den 4 juni :) Så nå er det bare å vente på brev i posten fra sykehuset da...

Så godt å få ordnet det! Så da er det bare å vete i spenning :) :)

Oj.. :) Hvorfor tror du det er tvillinger?

Har veldig mange tvillinger i slekta pluss at ene søsteren min har vært gravid med tvillinger 2 ganger :) Også fikk jeg sterke positive tester tidlig, fått mage alt og har lagt på meg 1 kg alt, og jeg er bare 4+3 :P

Spennende!! Der er jeg nervøs og!! Tvillinger på alle kanter, jeg selv skulle og vært tvilling, men den ene døde 4 mndr i magen... kjipt å vente helt til ord. ul! Lykke til;)

Så spennannes :) Du må holda oss oppdatert :) Ko tidlig fekk du positiv test?

Ja :) Det skal jeg gjøre vet du ;) Fikk positiv test 10 dpo, men veldig positiv og positiv digital 11 dpo :)

Så bra at legen tok deg på alvor og henviste deg. Blir spennende å høre om det er to spirer :)

Ja han er veldig flink sånn :) Fikk en følelse i dag på at det er tvillinger og gutter, så håper egentlig jeg ikke har rett :P For guttungen rekker å bli 21 mnd før termin, så da blir det plutselig 3 små :)

Spennende!! Der er jeg nervøs og!! Tvillinger på alle kanter, jeg selv skulle og vært tvilling, men den ene døde 4 mndr i magen... kjipt å vente helt til ord. ul! Lykke til;)

Oi såpass ja! Skal du be om tidlig ul eller? :) Takk det samme ;)

Da har jeg vært hos legen og han forsto min "frykt" for at dette er tvillinger, så han sendte henvisning til sykehuset om tidlig ul med en gang :) Og var nøye på å skrive at jeg egentlig skal til Bulgaria 10 juni og at jeg trengte ul før det! :) Og han var ikke fornøyd med at jeg skulle være 11 uker på vei når jeg har første svangerskapskontroll, så han satte like så greit opp den første kontrollen den 4 juni :) Så nå er det bare å vente på brev i posten fra sykehuset da...
Oi, fikk du henvisning til tidlig ul pga du tror det er tvillinger?:-D Da håper jeg jammen meg at jeg kan få det også!;) Samboeren min har tvillinger fra før, mamma mistet tvillinger 4 år før meg, bestefaren min var tvilling+at det var enda et tvillingpar i søskenflokken der, tante var tvilling, og søskenbarnet mitt har tvillinger! Puuh! Det ble mange det, gitt!:p

Oi, fikk du henvisning til tidlig ul pga du tror det er tvillinger?:-D Da håper jeg jammen meg at jeg kan få det også!;) Samboeren min har tvillinger fra før, mamma mistet tvillinger 4 år før meg, bestefaren min var tvilling+at det var enda et tvillingpar i søskenflokken der, tante var tvilling, og søskenbarnet mitt har tvillinger! Puuh! Det ble mange det, gitt!:p

Ja gjorde det :) Oi ja det var mange det gitt :P Da ville jeg bedt om en tidlig ul, for da er det jo stor fare for at du kan ha tvillinger ;)

Ja gjorde det :) Oi ja det var mange det gitt :p Da ville jeg bedt om en tidlig ul, for da er det jo stor fare for at du kan ha tvillinger ;)
Ja, det er en del, kan man si!:p Ja, da håper jeg bare jeg møter legen på en god dag;) Har sær lege, hehe:p Jeg ser jo ut som jeg er mange mnd på vei allerede, oppblåst som fy..!:confused:

Ja, det er en del, kan man si!:p Ja, da håper jeg bare jeg møter legen på en god dag;) Har sær lege, hehe:p Jeg ser jo ut som jeg er mange mnd på vei allerede, oppblåst som fy..!:confused:

Ja kan trygt si at det ligger tvillinger til familien da ja :P Åååh, sær lege ja, det er kjipt :( Å det er såpass ja :D Mamma sa det på fredag hun, at da var jeg like stor som jeg var når jeg var 12 uker på vei med guttungen, og da var jeg bare 4+0 :P

Oppblåst og stor mage er vi mange som har, ca alle.

Det et ikke vanlig å få ul pga "frykt for tvillinger" uten god grunn, men noen leger er met velvillige enn andre. Og noen var bedre grunn til p tro det eller ei. Vi andre får betale for ul hos privatpraktiserende gyn, det lar seg også gjøre.

Back
Topp