Ikke i bruk
Forumet er livet
Inspirert av en annen tråd her.. Får dine barn leke med lekevåpen? Hvorfor? Hvorfor ikke?
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha .. Trodde dette var den 17 mai tråden !!Har noen sånne myke sverd.. Men ingen pistoler . Vet de bruker pinner som det. Men om gutta evt hadde hatt lekepistoler, skulle de vært hjemme. Direkte frekt mot landet å ha det på 17.mai. OG DET ER LOV Å SI NEI til barna sine ! Foreldre som bestemmer.
Enig.Hun får leke med lekevåpen ja, men det er regler hun må følge og hun har lært hvordan man behandler våpen. Selv har hun ekte bue som hun skyter med + lekevåpen av div slag. Og bestefaren jakter. Jeg er selv vokst opp med våpen i hus og ser ikke noe galt i våpen, så lenge man lærer å bruke de og bruker de riktig.
Hun får leke med lekevåpen ja, men det er regler hun må følge og hun har lært hvordan man behandler våpen. Selv har hun ekte bue som hun skyter med + lekevåpen av div slag. Og bestefaren jakter. Jeg er selv vokst opp med våpen i hus og ser ikke noe galt i våpen, så lenge man lærer å bruke de og bruker de riktig.
Dette syns jeg er vanskelig og glad jeg ikke må ta stilling til helt enda...