morgenkvalm? ehh nei! :p

Merethe

Flørter med forumet
hvorfor i all verden kalles det for å være morgenkvalm? :-P jeg er superkvalm på natta jeg :-/ det begynner rundt klokken ett og varer til 3-5 :-( det er greit at jeg ikke er kvalm på jobb altså, men det er tungt og ikke få sove.. i tillegg får jeg veldig halsbrann samtidig og på morgenen etterpå :-P måtte bare klage litt, har bodd på do i fire timer nå og er lei av å kaste opp xD har lyst til å sove siden vi skal feire 17. mai om noen timer :p

Forbanna drit , men så verdt det i set lange løpet :p kaster ikke opp heldigvis jeg (enda?) , men kvalmen starter i 23 tiden ) sover somregel da, men våkner av det), våkner flere ganger iløpet av natta Pga det, og det pågår gjerne da til rundt kl 12 :p

Ingen morgenkvalme her heller, er stort sett småkvalm hele dagen, men våkner heldigvis ikke på natta av det! Letter som regel litt etter jeg har spist, og blir værre når jeg er sulten, men det er vanskelig å spise når man ikke har lyst på noen ting!

Forbanna drit , men så verdt det i set lange løpet :p kaster ikke opp heldigvis jeg (enda?) , men kvalmen starter i 23 tiden ) sover somregel da, men våkner av det), våkner flere ganger iløpet av natta Pga det, og det pågår gjerne da til rundt kl 12 :p
Det var min første runde med oppkast i natt :-P før det har jeg bare liggi våken og vært såpass kvalm at jeg ikke har fått sove xD men jeg tar vel imot alle symptomene som kommer :-D

Uke 14 ga kvalmen seg for meg. Leste et sted at den skulle gi seg i uke 12. Var rimelig frustert da det ikke skjedde, men heldigvis så varte det ikke så mye lenger da.

Jeg er seng / sofaliggende på dag 2... Med spybøtta ved siden av, kun kommet til brekninger og så kvalm at kaldsvetten er alltid u nærheten..men jeg er helt ødelagt :( greit at graviditet ikke er en sykdom og man skal ikke klage over magemirakelet, men FY så dårlig jeg er nå !:/

Jeg var kvalm mellom uke 7-9 sist. Håper det er likt denne gangen.

Back
Topp