Wiiiii!!! Så utrolig morro
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wiiiii!!! Så utrolig morro
Den var fin
7 dpo er likevel aaalt for tidlig7dpo og blendahvit test her og. Føler ingenting, hverken den ene eller andre veien mtp symptomer!
Takk!!! Glad det ble positivt... Så føles ikke testpengene så sure!!!Wiiiii!!! Så utrolig morroGratulerer sier jeg bare
![]()
HahahaDen var fin
Du gnåler vel litt til håper jeg![]()
Jada, har ikke lagt meg i fosterstilling enda!7 dpo er likevel aaalt for tidligfortsatt håp og vel så det!
Vil noen putte meg inn på IKM 21.mai![]()
Må ærlig innrømme at jeg ikke ser noe der heller, ser kun den grå delen hvor det rosa skulle vært.
Kjære veneMå ærlig innrømme at jeg ikke ser noe der heller, ser kun den grå delen hvor det rosa skulle vært.
Det er jo det viktigsteKjære veneheldigvis spiller det ingen rolle hva andre ser, her ser jeg en klar rosa strek iallefall
![]()
Den ser positiv ut for meg og!Ehh... Jeg ble litt inspirert av testerne her inne og smalt like gjerne til med en test... Jeg syns jammen den ser positiv ut hvis jeg legger godvilja tilJeg redigerte det ene til svart/hvitt og detn ser veldig positiv ut :O Hva sier dere?Vis vedlegget 117620
kanskje vi ser streken bedre viss du tar bilde i bedre lysKjære veneheldigvis spiller det ingen rolle hva andre ser, her ser jeg en klar rosa strek iallefall
![]()
Jeg ser strekenEhh... Jeg ble litt inspirert av testerne her inne og smalt like gjerne til med en test... Jeg syns jammen den ser positiv ut hvis jeg legger godvilja tilJeg redigerte det ene til svart/hvitt og detn ser veldig positiv ut :O Hva sier dere?Vis vedlegget 117620