Oops, busted! xD

Frøken Ustrøken

Gift med forumet
Var å møtte svigermor for litt siden for å få igjen bunaden min.. Var ikke mer enn akkurat kommet bort til henne, før hun ser på meg og sier: "Du, hva er det som er på gang nå?!;)" Jeg prøvde jo å ro meg i land på best mulig måte, men det var ikke lett;) "Jeg ser det på øya dine, så du lurer ikke meg!", sa ho..:p
Den dama der er skummel..!:p

Nei, si det!:p Har ikke snakka/vært med henne på et par uker jeg, så kan ikke skjønne hva hun har fått med seg;) Og jeg rakk bare såvidt å si "Hei" før hun spurte:p
Hehehe... Så morsomt. Er jo noen som bare ser TVERS gjennom oss. Var ei på jobb som så det på meg 3 dager etter at jeg hadde fått positiv test.

Hun vet det jo tydeligvis allerede:p Mormoren min er også en sånn som ser på folk at de er gravid. Skjønner ikke hva det er hun ser.
Det et noen som ser slikt. Det skjer noe med ansiktet til en kvinne når hun blir gravid. Jeg ser det ikke, men enkelte gjør.

Det et noen som ser slikt. Det skjer noe med ansiktet til en kvinne når hun blir gravid. Jeg ser det ikke, men enkelte gjør.
Ja, det sier mamma også:p Ho har skjønt det på søstra mi alle tre gangene, har sagt at hun har fått "et drag" over ansiktet:p Er i grunnen veldig glad for at hun bor såpass langt unna meg akkurat nå (ca 2 timer), ellers hadde jeg blitt avslørt rimelig kjapt;)

Haha, et drag over ansiktet? Hørtes ikke så bra ut . Har hørt gravide kan få en glød, men jeg har den ikke enda;)

Last edited:
Haha, et drag over ansiktet? Hørtes ikke så bra ut . Har hørt gravide kan få en glød, men jeg har den ikke enda
Haha, ja, det er vel dialekt det!xD Et drag betyr vel noe ala at man ser sliten ut:p Jeg kan heller ikke se at jeg har fått noen glød, men svigermor så det tydeligvis...:p

Mim svigermor drømte at jeg var gravid. Så når jeg ble oppblåst og ikke ville ha vin så begynte hu å lure. Måtte nesten fortelle det til da hu legger merke til sånt veldig fort og for at hu ikke skulle si noe til noen andre enda. Vi vil gjøre noe spesielt nåe vi forteller det

Back
Topp