Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare det hjelper er jeg fornøyd - placebo eller eiJeg husker jeg syntes det fungerte bra da jeg gikk med storesøster i 07, men om det var placeboeffekten eller ikke aner jeg jo ikkemen, godt å slippe kvalmen litt var d jo
![]()
Bare det hjelper er jeg fornøyd - placebo eller ei![]()
Kjøpte i går.. Mener det funka!men er det noe begrensning på bruken? Kan man ha de på hele tiden, hver dag?
![]()
Okei, tok de på i morrest også, men de har ikke hatt noen virkning til nå.. Sitter her å prøver å bake kake til skolen til barna (til i morgen) men føler meg helt grønn i trynet og kjennes ut som om jeg kommer til å kaste opp når som helst...,en det kommer i bølger da..Jeg spurte på apoteket i går, og man kan bruke de hele tiden så lenge man trenger deMen man måtte bare se om effekten stopper etterhvert, for hun var usikker på om det var noe grense på hvor lenge dem funker.

Okei, tok de på i morrest også, men de har ikke hatt noen virkning til nå.. Sitter her å prøver å bake kake til skolen til barna (til i morgen) men føler meg helt grønn i trynet og kjennes ut som om jeg kommer til å kaste opp når som helst...,en det kommer i bølger da..![]()
Jeg har løst mysterietlaughing7 jeg var sulten, derfor skikkelig kvalm. Jeg pleier ikke å kjenne så mye til at jeg er sulten, pleier ikke være kvalm heller. Så dette var en ny oppdagelseSikker på at du har dem på riktig da? For dem skal jo være 2-3 fingerbredder fra håndleddet, sånn at den kulen går ned på hovedpulsåra di![]()
Jeg har løst mysterietlaughing7 jeg var sulten, derfor skikkelig kvalm. Jeg pleier ikke å kjenne så mye til at jeg er sulten, pleier ikke være kvalm heller. Så dette var en ny oppdagelseseaband + mat = suksess
![]()
Vet ikke om d er fordi jeg har de på meg hele dagen, men på kvelden har sea band lite effekt. Er så dårlig!
Ja, burde vel kanskje d. Mn blir kvalm ganske fort etter at jeg har tatt de av. Har kommet til et stadie der jeg er dårlig hele dagen. Håper ikke dette varer lenge. Tror jeg må dra til legen i neste uke, for å høre om d finnes noen andre muligheter også.Det kan jo være derfor. Prøvd å ta dem litt av innimellom?![]()
Ja, burde vel kanskje d. Mn blir kvalm ganske fort etter at jeg har tatt de av. Har kommet til et stadie der jeg er dårlig hele dagen. Håper ikke dette varer lenge. Tror jeg må dra til legen i neste uke, for å høre om d finnes noen andre muligheter også.
Satser på dÅ æsj, det stadiet der er så slitsomtDa har jeg ingen råd dessverre
Men håper at du kan få noe av legen
![]()