*** IKM uke 21 ***

Da har jeg endelig fått testet og det var rimelig blendahvitt ;) er mellom 11 og 13 dpo så burde ha kommet noe hvis vi hadde lykkes. men er jo bare første pp så har plenty med tålmodighet igjen :)

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    469,6 KB · Visninger: 124
Da har jeg endelig fått testet og det var rimelig blendahvitt ;) er mellom 11 og 13 dpo så burde ha kommet noe hvis vi hadde lykkes. men er jo bare første pp så har plenty med tålmodighet igjen :)
Det var synd! Bra du har motet oppe. :) har du noen symptomer eller noe?

Det var synd! Bra du har motet oppe. :) har du noen symptomer eller noe?

Er kvalm i dag men det tror jeg er mer fordi jeg startet dagen med kjeks enn det er noen graviditet. Har ikke vært noe særlig kvalm de andre svangerskapene. Ellers har det murret litt de siste dagene men det er mer et tegn på at tanta er på vei ;) de andre gangene har jeg ikke hatt noen symptomer før uke 6-7 ca.

Er kvalm i dag men det tror jeg er mer fordi jeg startet dagen med kjeks enn det er noen graviditet. Har ikke vært noe særlig kvalm de andre svangerskapene. Ellers har det murret litt de siste dagene men det er mer et tegn på at tanta er på vei ;) de andre gangene har jeg ikke hatt noen symptomer før uke 6-7 ca.
Nei, det er vel ofte uke 5 og utover folk flest begynner å få symptomer. :)

Nei vet dere hva, jeg har troa! Fikk det plutselig for meg at jeg har troa denne gangen. Føler på meg at jeg vil få en fin rosa strek i morgen! :D Jepp, det skal jeg ha! :D Litt positivitet er viktig i alt testevirrvarr!

Back
Topp