Handle

Lillehjerte3

Betatt av forumet
Ååå fikk sånn kikk for å sjekke nette for ting jeg ønsker å evt ønsker å hvilken behov jeg kommer til å skape meg :D har jo kvittet meg med det meste av utstyr, så ny bilstol, vogn, stellebord, og vippestol må jeg ha... Men kunne tenkt meg stokkestol med babysete, å Risarosa sin vognpose (men har en rød skinnpose) åååå nå kjenner jeg at "behovene" min vokser på ønskelisten min :'D skal ha ny maxicosi bilstol med base, å ny vogn... (Samboeren min er ikke helt enig i akkurat det) men jeg fikk igjen på skatten;) ga bort trekløver stellekommoden min... Men finner sikkert noe fint på finn... Også må jeg har pose i bilstolen...

Å vi har så fin å spennende tid i vente!! Ønsker å ikke vite kjønnet, men vet ikke om jeg klarer å holde meg :) er så nyskjerrig av meg :'D

D er så gøy å kikke! Har gjort d samme ;-) jeg er også enig i den stokke tripptrappstolen med sete :-) vi blir foreldre for første gang, så vi må kjøpe inn alt vi :-) men heldigvis får vi igjen på skatten :-) og mamma skal kjøpe oss bilstol i gave. Og svigermor har lenge prata om p kjøpe oss seng og voksipose (selv om ho ikke vet noe ennå). Og jeg skal gjøre meg skikkelig søt og spørre pappa om hjelp til vogn når han får vite at han skal bli bestefar for første gang :-P

Jenta vår er 5 år, så alt av babyting er solgt og vi må handle nytt :)
Det første heg tenker på er tfk vogn med fire hjul og risarosa vognpose... Sukk dyrt, men gud så lekkert!

Her har vi så mye fra før at jeg tror vi kommer til å bruke opp igjen både vogn og stoler. Vi kjøpte prima pappa diner stol til vår (bruker for såvidt den enda) Men den er slik at en vipper opp ryggen etter hvert som barnet vokser å kan sitte selv. Veldig fornøyd med den, og genial for oss som har "barløsing" på kjøkkenet. Ellers så har ikke jeg fått det helt store kikket med å begynne å se på ting og tang enda, men det kommer vel. Tror ikke det blir like mye "redebygging" denne gangen ;)

Vi visste at vi ville ha flere barn så vi har tatt vare på det meste. Vi trenger ikke så mye. Vogn har vi ikke. Men pose. Klær, til begge kjønn, bilstol (må bare sjekke at den ikke er for gammel), vippestol etc. Stelleveske vant jeg her for et år siden og i det hele tatt, vi har det meste

Vi visste at vi ville ha flere barn så vi har tatt vare på det meste. Vi trenger ikke så mye. Vogn har vi ikke. Men pose. Klær, til begge kjønn, bilstol (må bare sjekke at den ikke er for gammel), vippestol etc. Stelleveske vant jeg her for et år siden og i det hele tatt, vi har det meste

Vi viste ikke at vi skulle ha fler barn :) trodde vi var ferdig på mange år.. Samboer var fast bestemt på at vi skulle bare ha to:) så vi solgte unna å ga bort det meste:) har det meste av jente å gutte klær, men gutten er født Juni og jenta er født i januar:) å jeg er skrå sikker på at dette er en liten gutt:D så må vel handle litt gutte klær, men satse på nøytrale klær da:D ELSKER å handle å har nå en fin mulighet til å gjøre det:)

Sesong-klær kan bomme litt, vi har augustgutt og februarjente. Men mye er jo det samme. Vi får se

Ååå fikk sånn kikk for å sjekke nette for ting jeg ønsker å evt ønsker å hvilken behov jeg kommer til å skape meg :D har jo kvittet meg med det meste av utstyr, så ny bilstol, vogn, stellebord, og vippestol må jeg ha... Men kunne tenkt meg stokkestol med babysete, å Risarosa sin vognpose (men har en rød skinnpose) åååå nå kjenner jeg at "behovene" min vokser på ønskelisten min :'D skal ha ny maxicosi bilstol med base, å ny vogn... (Samboeren min er ikke helt enig i akkurat det) men jeg fikk igjen på skatten;) ga bort trekløver stellekommoden min... Men finner sikkert noe fint på finn... Også må jeg har pose i bilstolen...

Å vi har så fin å spennende tid i vente!! Ønsker å ikke vite kjønnet, men vet ikke om jeg klarer å holde meg :) er så nyskjerrig av meg :'D

Er det Stokke Steps stolen du mener? I så tilfelle er den virkelig å anbefale:-)
Er kjempefornøyd med den vi kjøpte til lillegutt i fjor, er vel verdt pengene :-)

Har maaange tanker om hva jeg trengero_O:rolleyes:
Men har alt til jente født i des. Så jeg håper på gutt, for da må jeg shoppe... Har alt av utstyr, men noen ting står på listen.. Blant annet babynest! Det skal jeg ha...
Skal nok klare og finne på mye mer jeg trenger.. Haha,,,

Har maaange tanker om hva jeg trengero_O:rolleyes:
Men har alt til jente født i des. Så jeg håper på gutt, for da må jeg shoppe... Har alt av utstyr, men noen ting står på listen.. Blant annet babynest! Det skal jeg ha...
Skal nok klare og finne på mye mer jeg trenger.. Haha,,,

Babynest er noe som jeg skal ha, lager selv:) lager et nå til en vennine som skal ha nr 4:) sambo blir så oppgitt av mine behov for å handle ting:) elsker å handle babyutsyr, og flere vogner å bytte å styre på:)

Har det meste av utstyret etter guttungen :) Men må ha ny vogn, for nå må vi ha søskenvogn, også vil jeg ha babynest denne gangen :) Og hvis det blir jente denne gangen, så har både søstra mi og bestevennina mi masse klær :) Har også fullt opp med mammatøy også, så trenger ikke å tenke på det heller :)

Har også det meste av utstyr etter jenta vår som også er født i januar (2014), så hvis det blir ei jente til trenger vi egentlig ingenting (nesten litt skuffende). Blir det en gutt derimot må vi nok handle en del klær, da det meste til jenta vår gikk i rosa og lilla ;) Men ny tripptrapp stol kan nok være greit å ha, og kanskje ei rimelig søskenvogn. Men blir nok en stund til vi begynner å handle inn, vil liksom ikke jinxe det... Har kjøpt inn garn da og skal strikke genser, samt bli ferdig med sparkebuksa som egentlig ble lagd til nummer 1 ;)

Her har vi omtrent ingenting. Blir nok mye arving, ellers må vi kjøpe nytt eller brukt! Kjekt uansett :D

Vi har gitt bort alt etter de vi har fra før, denne gangen blir det å kjøpe nytt eller brukt. Har bittelitt klær, kun tatt vare på det som betyr mest (hjemreise osv). Eneste vi har er vugge, hengekurv, reiseseng og elektrisk vippestol. Har kikket lenge allerede, lenge før testen ble positiv :p Gleder meg til å dra rundt å kikke på vogner osv. Tenker vi tar en tur på barnas hus outlet, de har hatt en del vogner av og til.

Har ingenting her!:p Har ei venninne med ei datter på 4 år, og ho er fast bestemt på å ikke få flere barn... Så tenkte å lufte med henne om ho kanskje vil selge litt utstyr;) Ellers så regner jeg med at jeg får overta noe fra broren min, og evt søstera mi (hvis jeg får til å snakke med henne nå, en merkelig familiesituasjon der om dagen)...
Jo, forresten, jeg har én ting! Babykurv fra da jeg selv var liten:D♡♡

Vi har en 1 åring, så det meste har vi vil jeg tro. Skal vel kjøpe søskenvogn da og ekstra høystol til nr 2 når han blir større. Tenkte å kjøpe Stokke sin newborn stol til sønnen min, men han ble så stor før vi rakk det, så da bare ble det IKEA stol. Så mulig vi kjøper det nå. Eller 2 stk!? :D Har babybjørn vippestol, bedside crib, masse gutteklær, en gyngestol, bilsete. Har lyst på en gyngeseng, så det i en babybutikk. Vet at det helt sikkert vil være praktisk å ha i stua feks.

Så er vel babynest en must. Droppa det sist gang fordi det var så mye styr med flytting. Får se om jeg finner noe man kan bestille på nett eventuelt.

Dette er vårt etterlengtet lille gull, tok mange år for å komme hit. Så her skal alt kjøpes nytt, og hver ting blir en stor glede og handle. Skal på UL til torsdag, og om alt er ok da så skal vi ut å kjøpe får første ting. Hva det blir vet vi ikke enda :)

Back
Topp