Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk! Kan go next legges helt ned, vet du det?Ikke go next, men har noe erfaring med Brio Go. Vognen er lett å trille, tar ikke stor plass på kollektiv eller i bil. Den er lett å løfte. God plass i kurven under. Med vinterhjul så funker den bra på vinteren også. Ser ikke for meg at det er store forskjellen på de to modellene, annet enn at jeg vet at go next har lufthjul og solskjerm![]()
Ikke som jeg vet om. Har fått inntrykk av at både babyshop og barnas hus har/skal slutte å selge Brio. Kan være fordi Brio er kjøpt opp av Britax, og at det kommer tilbake. Men det kan hende de selger det der.Tusen takk for svar! Vet noen om babyshop selger denne?
Brio go next er på tilbud frem til 17. Mai hos Mimmis.no for 7500kr. Inkl bilstolen koster pakken nå 7900kr. Jeg bestilte igår da det er rabatt på 5000kr totalt!!!
Hvordan fikk du den SÅ billig? Ser han ligger til 9500 bare jeg! Vurderer uansett slå til jeg også![]()
Du må legge varen til handlelisten og så gå i handlekurven og legge inn rabattkoden 17hurraDa oppdateres det til superprisen!
Jeg valgte black melange siden det var eneste valget med den pakken med bilstol. Ellers hadde jeg hatt grey melange. Men det koster da 400kr mer om du velger samme bilstol vedsiden av!
Jeg har bare googlet, og jeg håper og tror det ikke er så stor forskjell på de fargene. Syntes den gråmelerte ihvertfall er utrolig lekker!![]()