Britax go next

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Noen som har erfaring med denne vogna?

Dytter litt opp her :)

Ikke go next, men har noe erfaring med Brio Go. Vognen er lett å trille, tar ikke stor plass på kollektiv eller i bil. Den er lett å løfte. God plass i kurven under. Med vinterhjul så funker den bra på vinteren også. Ser ikke for meg at det er store forskjellen på de to modellene, annet enn at jeg vet at go next har lufthjul og solskjerm :)

Ikke go next, men har noe erfaring med Brio Go. Vognen er lett å trille, tar ikke stor plass på kollektiv eller i bil. Den er lett å løfte. God plass i kurven under. Med vinterhjul så funker den bra på vinteren også. Ser ikke for meg at det er store forskjellen på de to modellene, annet enn at jeg vet at go next har lufthjul og solskjerm :)
Takk! Kan go next legges helt ned, vet du det? :)

Hvis du tenker på sportsdelen så kan hvertfall Go legges ganske langt ned, så da tipper jeg Go Next også kan det :) datteren til en venninne sover godt i sin sportsdel :)

Last edited:
Har bestilt den, men ikke fått den. Var veldig fornøyde med Brio GO så blir nok veldig fornøyde. Kjøper også Brio GO bilsete til å klikke på understellet til vogna, gull verdt sist.

Tusen takk for svar :) ! Vet noen om babyshop selger denne?

Tusen takk for svar :) ! Vet noen om babyshop selger denne?
Ikke som jeg vet om. Har fått inntrykk av at både babyshop og barnas hus har/skal slutte å selge Brio. Kan være fordi Brio er kjøpt opp av Britax, og at det kommer tilbake. Men det kan hende de selger det der.
Vi kjøpte vår vogn på nett på www.kjopbarnevogn.no :)

Vi har bestilt Britax Go Next, men har ikke fått den enda. Veldig spent:smiley-bounce012
Barnashus selger vognen fortsatt:thumright

Brio go next er på tilbud frem til 17. Mai hos Mimmis.no for 7500kr. Inkl bilstolen koster pakken nå 7900kr. Jeg bestilte igår da det er rabatt på 5000kr totalt!!!

Brio go next er på tilbud frem til 17. Mai hos Mimmis.no for 7500kr. Inkl bilstolen koster pakken nå 7900kr. Jeg bestilte igår da det er rabatt på 5000kr totalt!!!

Hvordan fikk du den SÅ billig? Ser han ligger til 9500 bare jeg! Vurderer uansett slå til jeg også :D

Hvilke fargen velger dere? Selv tipper jeg mellom sort og grey melange.. Men ser ikke så stor forskjell i stoffet på bilder.. Er sort melange mye sortere enn på bildene??

Hvordan fikk du den SÅ billig? Ser han ligger til 9500 bare jeg! Vurderer uansett slå til jeg også :D

Du må legge varen til handlelisten og så gå i handlekurven og legge inn rabattkoden 17hurra :-) Da oppdateres det til superprisen!

Jeg valgte black melange siden det var eneste valget med den pakken med bilstol. Ellers hadde jeg hatt grey melange. Men det koster da 400kr mer om du velger samme bilstol vedsiden av!

Jeg har bare googlet, og jeg håper og tror det ikke er så stor forskjell på de fargene. Syntes den gråmelerte ihvertfall er utrolig lekker! :-)

Du må legge varen til handlelisten og så gå i handlekurven og legge inn rabattkoden 17hurra :-) Da oppdateres det til superprisen!

Jeg valgte black melange siden det var eneste valget med den pakken med bilstol. Ellers hadde jeg hatt grey melange. Men det koster da 400kr mer om du velger samme bilstol vedsiden av!

Jeg har bare googlet, og jeg håper og tror det ikke er så stor forskjell på de fargene. Syntes den gråmelerte ihvertfall er utrolig lekker! :-)

Var på Barnas hus i dag og så på den black melange, eneste de hadde på utstilling der. Den var veldig fin og lett (!!) synes ikke den blei for mørk heller, sånn helhetlig. Var det jeg var litt redd for.

Tenker også det er litt lettere å holde svart understell pent enn hvitt, så da gikk jeg også for den. Kjøpte også landeveishjul, regntrekk og stroller organizer. Deilig å ikke komme opp mot originalpris en gang, og deilig å være ferdig med den jungelen der :D

Jeg har Brio Go og jeg er kjempe fornøyd! Den er så lett å trille, og mini sovner med en gang vi legger han oppi. Gode dempinger som gir en gynging på vogna som jeg tror han liker godt, og så er den så deilig å trille med de svingbare julene foran. Kan jo snu den rundt 360 grader. Elsker den :-)

Back
Topp