Savner jenta mi

babymirakel

Oktobermirakel, ønske om bitteliten <3
Oktobermirakler 2013
Himmelbarn
Er snart 10 uker til termin datoen og ettersom jeg er på DPO og bruker samme medisin som med jenta mi som er 17 mnd, merker jeg at jeg savner storesøster mer :( håper blodprøvene mine gir svar nå på hva som skjedde da og nå :( utredes for habituell abort. 3 DPO snart ... Går på albyl e og starter på crinone på mandag :) trengte å få det ut en plass. Har ikke mange som lytter og de som lytter er offline og opptatt :/ hun skulle bli født 25.06.13 <,3
 
Stor klem!
 
Tusen takk alle sammen <3
 
Huff... Det må være tungt :Heartpink Kjenner det er tungt å tenke på termindatoen som skulle vært nå til sommern.
Store klemmer til deg. Hvor mange uker var du på vei da dere mistet?
 
Stor klem <3
 
Huff... Det må være tungt :Heartpink Kjenner det er tungt å tenke på termindatoen som skulle vært nå til sommern.
Store klemmer til deg. Hvor mange uker var du på vei da dere mistet?
ja det er kjempe tungt ! <3
18+6 mistet jeg :(
 
tusen takk for alle klemmer <3 har bare ikke orket å være på babyverden i det siste :(
 
Føler me deg, mista sjølv i veke 19+3 og grudde meg til termin dato :( Hadde termin 14.04.15
:( Må innrømme at de va ein tung dag og jævligt rett og slett men de blir litt lettare me tida:/ Sende deg ein varm klem <3
 
Mange varme klemmer ❤️ mistet i uke 22, tiden frem til termin og termindatoen var en vind og vanskelig tid, men så ble det litt og litt lettere etterpå ❤️
 
Føler me deg, mista sjølv i veke 19+3 og grudde meg til termin dato :( Hadde termin 14.04.15
:( Må innrømme at de va ein tung dag og jævligt rett og slett men de blir litt lettare me tida:/ Sende deg ein varm klem <3
huff føler med deg <3 ingen burde miste sitt barn :( ja det blir lettere, men når termindatoen nærmer seg nå og jeg har ingen baby i magen enda det skjærer langt inni hjerteroten :( varm klem tilbake <3
 
Mange varme klemmer ❤️ mistet i uke 22, tiden frem til termin og termindatoen var en vind og vanskelig tid, men så ble det litt og litt lettere etterpå ❤️
tusen takk <3 huff så trist :( føler med deg <3 det er veldig vanskelig tid, men det blir bedre med tiden <3 men nå som jeg ikke har noen baby i magen så sjærer den langt inni meg :( mange varmer klemmer tilbake <3
 
Back
Topp