*** IKM uke 21 ***

Synes tida snegler seg utrolig sakte fremover,7dpo i dag.
Tenker frem og tilbake gravid,ikke gravid.
Blir nesten litt smågal av det hehe

Testene mine kom i dag, så det blir nok en test i morgen selv om jeg vet den blir blendahvit.

Testene mine kom i dag, så det blir nok en test i morgen selv om jeg vet den blir blendahvit.
Kan egentlig bare "copy paste" dette innlegget ditt, har det på nøyaktig samme måte ;) Eneste som er forskjellig er at testene mine kom i posten for over 1 uke siden :p

Den ene dagen med forskjellig farge er eggløsningsdagen. De andre er fruktbare dager.

Ah ok :) begynte å lure litt på om det kunne være dagen etter eggløsning og at det derfor var litt mindre sjanse eller noe sånt

Helt enig er 3 dpo her og byttet plass med deg glatt altså :D håper tiden snart kan gå litt fortere selv om dagene går fort så føles det likevel som om tiden står stille :P

Er ca 5 DPO idag, har noe mensverk som begynte igår kveld.Fikk idag en del rosa utflod på papiret.Håper det va festeblødning slik som eg hadde forrige sv.skap :)

Så spennende at du kan teste i morgen. Jeg har fått positive tester 8 dpo 2 av gangene jeg har vært gravid :) Lykke til :D

Ikm 19 eller 21 mai. PP 5

D buldrer godt nedi der, men mistenker at d er pga wild yam og/eller babyklister:rolleyes: 6 dpo i dag, blir testing 17 mai for å se hvordan d ligger ann...planen var champagne-frokost, men "ofrer" gjerne den for et lite bøllefrø:angelic: Gleder meg til mer og mer testing her inne fremover, håper på mange gravide:gen014

Kvalm på 3 dagen.Høres egentlig litt tidlig ut å være kvalm nå.Har får en tydelig blå åre på brystet og ellers er det lite symptomer bortsett fra mens murring.Håper jeg skal få en ekstra fin 17 mai med positive tester til da :)

8 dpo og blendahvit test i morrest. Testet litt på trass, og forventet vel ikke annet så tidlig :p Men drar på hytta sammen med foreldrene mine i dag, og hytta er ikke helt optimalt testested, så måtte bare ta en i tilfelle... Kommer sikkert til å ta med tester på hytta uansett, så kunne jo egentlig spart meg i morrest :rolleyes:

Men testetøs er og blir testetøs!

8 dpo og blendahvit test i morrest. Testet litt på trass, og forventet vel ikke annet så tidlig :p Men drar på hytta sammen med foreldrene mine i dag, og hytta er ikke helt optimalt testested, så måtte bare ta en i tilfelle... Kommer sikkert til å ta med tester på hytta uansett, så kunne jo egentlig spart meg i morrest :rolleyes:

Men testetøs er og blir testetøs!

Hehe, ja, når man først starter er det vanskelig å la være:p

Back
Topp