Hvor langt på vei?

Rainbow87

Betatt av forumet
Hei. Fant idag ut at jeg er gravid. Men hvordan finne ut hvor langt på vei når jeg ikke aner siste mens? Er mamma til to og sammen med mannen i mitt liv så dette skal gå bra. Men hadde vært kjekt å vite hvor langt på vei vi er ;)

Har du virkelig ingen peiling er det bare ul da. Ring legen du

Men du kan jo prøve å huske sånn litt. Vet du om det var før påske? HVa gjorde du i påska, var det plagsomt med mens da? Var den ferdig innen den tid?

Selvfølgelig har jeg prøvd å huske men det er veldig vanskelig. Vi flytta i påsken, holder på å bygge hus, solgte hus. Jeg har iallefall ikke hatt mens etter påske. :)

Selvfølgelig har jeg prøvd å huske men det er veldig vanskelig. Vi flytta i påsken, holder på å bygge hus, solgte hus. Jeg har iallefall ikke hatt mens etter påske. :)

Så, dere flyttet i påska. Du drev trolig ikke å byttet bond eller tampong støtt og stadig og lå med vondt i magen de dagene, da hadde du husket det. Mao var det før påske, påska var de første dagene i april, så trolig var det i mars engang da. Min var 1.4 og jeg har termin ca 7/8 januar, så din er altså trolig før det, muligens desember?

Jeg forstår at det er vanskelig å huske i stressa tider (vel, at det er det for deg, jeg hadde visst det pga appen jeg brukte for sykluskontroll, der markerte jeg det jo) det er nettopp derfor jeg forsøker stille spørsmpl som kan trigge det, for å hjelpe hukommelsen din.

Det er bra du spør. Men jeg husker rett og slett ikke. Kan godt være jeg blødde i påska og altså men mener d var like før påsken. Pga alt stress med flytting slutta jeg bruke appen og og jeg blør alltid så lite og har aldri vondt, så d gjør d jo enda vanskeligere å huske. Kan ikke se for meg at noen lege vil finne riktig termin på meg

Ikke uten ul, nei.

Trolig termin rundt nyttår. Ul måler baby i millimeter og forteller hvor gammel den er.

Så viss jeg ringer legen imorgen, så får jeg ikke time før om 3 uker minst bør vell si at d haster da?

Du får bare ringe og si hvordan ting ligger ann, kanskje du kan få time litt tidligere. Eller at dem kan få henvist deg til ul med en gang.
Blir spennende å høre hvor langt du er på vei. :)

Gratulerer med graviditeten. Du kan jo bestille ul privat? Da får du samme dag eller dagen etter.

Fikk ikke time før 4 juni. OMG

Bestilt privat ja. Men legen ga meg ikke før 4 juni.

Privat ul du har bestilt? Da kan det være at de rett og slett vil vite at du er langt nok på vei til å få se noe. Jeg bestilte jo da jeg hadde testet positivt, jeg skal ha oppfølging med ul pga hormonbehandling, og fikk time tre uker senere. Nettopp for å ha kommet langt nok.

Har bestillt privat nå ja, de ga meg time med engang. Fastlegen min ga meg ikke time før 4 juni.

Back
Topp