Skravletråd :)

Ehm av sikkerhetsnett? Det skal alltid være sikkerhetsnett på på innsiden. Da skjer det ikke ulykker, så lenge de sier det påakuttmottaket såstoler jeg på det. Sikkerhetsnett på utsiden gir mange skader.
Ja ? du mener sånn nett rundt trampolina ?

Så bra :) Det er så grusomt og jeg har hatt mye problemer med munnen men pga skrekk har jeg ikke gått til tannlege... så fant jeg ei som var veldig dyktig og som så vidt fikk kommet i gang med munnen min og så ble tannlegekontoret solgt og hun ble med de inn til Oslo (hun ene eieren er lærer trur jeg det var på tannlegehøgskolen).. og etter det har det ikke blitt noe mer... men håper jeg klarer å få kommet meg til en tannlege etter fødsel, selv om jeg sikkert hadde hatt godt av det nå da...
Jeg måtte gå siden jeg har tann på stift og den knakk, tannlegen sa det siste gangen jeg var hos henne for sjekk at det var utrolig å se forvandlingen, kom inn som et vrak første gangen og siste gangen smilte jeg ,)

Her er det på innsiden
heavy_duty_14_up_1.jpg

Jeg måtte gå siden jeg har tann på stift og den knakk, tannlegen sa det siste gangen jeg var hos henne for sjekk at det var utrolig å se forvandlingen, kom inn som et vrak første gangen og siste gangen smilte jeg ,)

Så godt å høre da,ingen ting er bedre enn at man kan få hjelp til å takle tannlegen :)
Mitt mål er vel i første omgang å klare å bestille meg en time... bare denne praten gjør jo at jeg blir kjempe uvel og kjenner jeg får skikkelig vonde kynnere bare av dette... så da trur jeg helt klart at det blir etter fødsel ja....

Ikke når man er livredd tannleger og omtrent ikke kommer seg inn døra der... jeg får problemer før jeg har ringt til en tannlege og da er det ikke bare å bruke hvilken som helst tannlege....

Men du tør å ringe? Kan jo hende de kan gi noen tips over tlf om hva du kan ta når du er gravid:)

Men du tør å ringe? Kan jo hende de kan gi noen tips over tlf om hva du kan ta når du er gravid:)

Bare det å ringe er problematisk... men ser det ann et par dager, har jo fått visdomstann før og da har det jo gitt seg igjen :)

Bare det å ringe er problematisk... men ser det ann et par dager, har jo fått visdomstann før og da har det jo gitt seg igjen :)

Du får høre med apoteket først da vettu. Kan jo hende de har noen gode råd;)
Ang tannlegeskrekk kan jeg dessverre ikke hjelpe siden jeg sover i stolen selv...

Du får høre med apoteket først da vettu. Kan jo hende de har noen gode råd;)
Ang tannlegeskrekk kan jeg dessverre ikke hjelpe siden jeg sover i stolen selv...

Ja får ta turen på apoteket :) Jeg får nok bare undersøke og se om jeg kan finne meg en ny tannlege jeg kan klare å gå til...

Så godt å høre da,ingen ting er bedre enn at man kan få hjelp til å takle tannlegen :)
Mitt mål er vel i første omgang å klare å bestille meg en time... bare denne praten gjør jo at jeg blir kjempe uvel og kjenner jeg får skikkelig vonde kynnere bare av dette... så da trur jeg helt klart at det blir etter fødsel ja....
Bare så synd det kun er spesialist, kunne ønske hun var vanlig tannlege også

Back
Topp