Har dere planer for helgen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Vi får besøk i dag og de blir her noen dager. I morgen er det litt forskjellig som skjer, så vi skal kose oss ordentlig både små og store. :-)

Idag skal vi flytte ut endel ting og møbler til foreldrene mine slik at vi ikke har så mye rot til visning:p
Imorgen kommer foreldrene mine på middag:)

Planen idag e å ta en lang trilletur. Baka pitabrød :-) nami. Imorgen ska me på SOMA GÅRD, og så e vi invitert på middag.

I dag skal først sambo kjøre noen runder på søpla med div, så skal jeg på jobb :-) i morgen skal jeg og 1åringen til mamma og rydde/vaske til det skal selges, mens sambo skal på fisketur. Blir vel der hele dagen. 6åringen er på pappahelg :-)

Blir vel det vanlige. Husarbeid, handle litt og ut og leke.

I dag skal eldste i bursdag til ei i klassa, jeg og mellomste skal på jentetur bare vi to og minste blir hjemme med pappan!
Ellers driver vi å ordner litt ute, trille litt og bare kose oss! Sola skinner å det håper jeg den fortsetter med☺

Idag blir det en liten tur på jobb, ellers er det bare avslapping som står på menyen :)

Vi skal ut å gå tur til en liten fjelltopp så fort vesla våkner fra duppen sin.
I morgen tenker jeg at vi enten sykler en tur, eller er ute i hagen.

Vi har allerede vært på sykkeltur (sykla en mil), vært på lekeplass, og nå er vi hos svigers :) får besøk av en venninne litt senere, og imorgen skal vi i bursdag til ei i bhg :)

Ute på litt ærend nå. Kanskje dra på besøk til familie i morra eller invitere på besøk :-)

Oppgaveskriving hele helga! :-( Men snart er det sommerferie, så det er vel greit. :-)

Oppgaveskriving hele helga! :-( Men snart er det sommerferie, så det er vel greit. :)
Lykke til med oppgaveskriving :)
Håper du får en fin jobbehelg
Kos deg , håper jobbehelgen ikke er altfor slitsom
Vi har allerede vært på sykkeltur (sykla en mil), vært på lekeplass, og nå er vi hos svigers :) får besøk av en venninne litt senere, og imorgen skal vi i bursdag til ei i bhg :)
Deilig med sykkeltur, kos dere i bursdag
Husarbeid og avslapping:D lazy weekend.
Hørtes ut som en deilig helg , spør du meg.

Back
Topp