Tror dette går galt...

lykkeliten90

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
blør i dag, og menssmerter... Hadde et lite håp tidligere i dag om at det kom av samleie i går, men det er blitt mer utover dagen, og murrer som om jeg skal ha mensen. Veldig kjipt:( aldri opplevd å hverken blø eller miste før, så det kom litt som et sjokk... 5+1 i dag.

Så vondt kjære deg.. Ville likevel ringt legen på Mandag for å ta en HCG?
Sender deg mange klemmer og krysser fingrene for at dette bare er uskyldig blødning <3

Det er trist!! :-( jeg mistet 5+5 i februar. Kjempe tungt og vansklig, for en blir så innstilt på lille knøtten i magen :(

Håper dette er en uskyldig blødning. Klem til deg :(

Utrolig trist å høre! Sjekk med lege for å være sikker, noen blør under svangerskapet. Jeg håper virkelig at d er en ufarlig blødning. Krysser fingrene for deg <3

Utrolig trist, jeg mistet 5+2 sist og vet hvor vondt det er.

Håper det er uskyldig for deg!

Så trist :-( sender mange klemmer, vet også hvordan du har det. Mistet i uke 8 i desember.......

Huff... Det er så tungt i hjertet :Heartpink Store klemmer til deg.

Føler med deg. Sitter her å mister selv. Kjett assa. Send meg gjerne en melding om du vil prate litt på bakrommet :(

Takk for gode ord:) overraska over hvor lei en blir selv om en " bare" er noen uker på vei! Men har liksom tenkt på denne lille i noen uker, og blitt vant med tanken om en til. Trøster meg med de barna jeg allerede har, og at vi kan prøve igjen!:) Noen som vet når man kan prøve igjen?

Takk for gode ord:) overraska over hvor lei en blir selv om en " bare" er noen uker på vei! Men har liksom tenkt på denne lille i noen uker, og blitt vant med tanken om en til. Trøster meg med de barna jeg allerede har, og at vi kan prøve igjen!:) Noen som vet når man kan prøve igjen?
Når du er klar for det. Så lenge det er en komplett sa, må du til utskrapning er det vel noe med å vente en syklus.

Noen leger ber deg vente en syklus likevel, men det er det ingen medisinsk grunn til så vidt jeg fant ut da jeg mistet.

Når du er klar for det. Så lenge det er en komplett sa, må du til utskrapning er det vel noe med å vente en syklus.

Noen leger ber deg vente en syklus likevel, men det er det ingen medisinsk grunn til så vidt jeg fant ut da jeg mistet.
OK. Og hvordan vet jeg om det er en komplett sa?

OK. Og hvordan vet jeg om det er en komplett sa?
Ja, si det.

Om det blør som mens, og slutter, vil jeg tro. Om kroppen fortsetter å oppføre seg rart kontakter du legen. Det kan du evt selvsagt alltid gjøre.

Jeg blødde litt, i 3 dager etter sa, og spottet i 2. All hcg var ute etter en uke. Da va alt komt ut sa legen, og klar for ny pp. Trengte ikke vente en syklus. El min kom mye senere, selv om jeg vare var 5+5 når jeg mistet. Syklussen var på hele 58 dager. Noen får el til vanlig tid andre før og andre etter.

Masse masse lykke til :-)

Ja, si det.

Om det blør som mens, og slutter, vil jeg tro. Om kroppen fortsetter å oppføre seg rart kontakter du legen. Det kan du evt selvsagt alltid gjøre.
Ok. Tenkte i utgangspunktet å bare vente å se... Liker ikke kontakte lege om jeg ikke må. Blør som en vanlig mens nå, så regner med alt kommer ut de neste dagene...

Jeg blødde litt, i 3 dager etter sa, og spottet i 2. All hcg var ute etter en uke. Da va alt komt ut sa legen, og klar for ny pp. Trengte ikke vente en syklus. El min kom mye senere, selv om jeg vare var 5+5 når jeg mistet. Syklussen var på hele 58 dager. Noen får el til vanlig tid andre før og andre etter.

Masse masse lykke til :)
Takk for svar og lykkeønsking:) håper syklisten min blir ca sånn den pleier... Har laaaang syklus til vanlig! Er heldigvis heldig som har blitt fort gravid hver gang, så krysser fingrene for at det skjer igjen!:)

Back
Topp