Bilulykke

Boblefrua

Forumet er livet
Dere som har vært i en bilulykke hvor det ikke var deres skyld, har dere fått en unnskyldning i ettertid av den som kjørte på dere?

Fikk det samme dagen, da vi skrev skademelding. Stakkars gutten var på gråten.

Det var en eldre dame som brøt vikeplikten, slik at jeg frontkolliderte med bilen hennes. Jeg var høygravid, så jeg ble fraktet rett til sykehuset og til observasjon på fødeavdelinga, så jeg traff henne aldri. Men hun ble også sendt til sykehuset for sjekk, og jeg fikk beskjed fra de som jobbet på sykehuset om at hun var fortvilet og spurte veldig mye om hvordan det gikk med meg.

Jeg var fotgjenger og ble påkjørt, gikk i grøfta, på vei hjem fra skolen. Hun som kjørte mener vel sikkert fortsatt at det var min feil, så ingen unnskyldning der. Gikk på barneskolen.

Dere som har vært i en bilulykke hvor det ikke var deres skyld, har dere fått en unnskyldning i ettertid av den som kjørte på dere?

Nei! Hehe.
Det var faktisk min feil når jeg sto stille og han kjørte i meg bakfra... Ikke forvent så hyggelig mine fra forsikringsselskapet dens heller...

Nei! Hehe.
Det var faktisk min feil når jeg sto stille og han kjørte i meg bakfra... Ikke forvent så hyggelig mine fra forsikringsselskapet dens heller...
Forsikringsselskapet til føreren har vært fantastiske. Men både føreren og firmaet har opplysninger om oss og kunne tatt kontakt. Vi ble faktisk kjørt på i 90 km/t. Med barn i bilen og fraktet rask på sykehus. Skulle ønske de kunne latet som om dem brydde seg :/

Har ikke vært i bilulykke men en nær meg var og han fikk en svææær bukett blomster av en svært ydmyk mann. Vi fikk forresten blomster av noen som ripet opp bilen vår på en p-plass også :-)

Første gangen fikk jeg blomster, kort med unnskyld på og kinobiletter av han som kjørte på meg.

For ett par år siden ble jeg påkjørt bakfra av en eldre mann som absolutt ikke skulle hatt førerkortet. Jeg klarte ikke å gå ut av bilen, så jeg ble sittende etter sammenstøtet. Han kom bort til bilen min, åpnet døren og sa "dette tålte du vel?" Hadde jeg kunnet så hadde jeg gitt han juling der og da!

Første gangen fikk jeg blomster, kort med unnskyld på og kinobiletter av han som kjørte på meg.

For ett par år siden ble jeg påkjørt bakfra av en eldre mann som absolutt ikke skulle hatt førerkortet. Jeg klarte ikke å gå ut av bilen, så jeg ble sittende etter sammenstøtet. Han kom bort til bilen min, åpnet døren og sa "dette tålte du vel?" Hadde jeg kunnet så hadde jeg gitt han juling der og da!

:-o 0h crap. Det var en skikkelig ufin kar.

Er det bare mannfolk stortsett som er årsaken til ulykkene? Virker i flertall her.

Jeg er utrolig glad for at det har gått bra så mange ganger som det har gjort. Opplevd mye rart i trafikken.

Ble påkjørt bakfra i et lyskryss av en lastebil (stod i ro og ventet på grønt lys), han beklaget seg på stedet mens skademelding ble skrevet.

Når min mann kjørte langtransport prøvde ei dame å ta livet sitt ved å sikte rett på lastebilen. Min mann så det da og kjørte i grøfta så hu traff siden heller. Noen småsår og sånt ble det. Men i live var hu.
Fikk i etterkant en fin blomsterbukett og ett kort som takka for å ha redda hu.

Første gång blev kørt på bakifra a av ett ældrepar med en bobil. Stakkars paret de var helt fortvilte.,
Andra gang kørte eg in i en firmabil bakfra. Eg prøvde snakka me føraren å be om unnskyld men han kunde ju ikkje ett eneste ord norsk.

Nei. Ble påkjørt når jeg sykla, ho som kjørte nekta for det og mente alt var min skyld. Var heldigvis en del vitner, så ble ikke noe mer ut av det ;)

Mannen min var involvert i en front-mot-front i fjor der den andre føreren sovnet bak rattet og kom over i hans felt. Det var kritisk for ham, hun slapp unna med mild hjernerystelse, så hun var naturlig nok veldig preget av skyldfølelse, stakkars. Jeg snakket aldri med henne selv, men svigerinnen min hadde kontakt med henne og hun unnskyldte seg og spurte etter ham hver dag. Etter at han kom hjem fra sykehuset sendte hun blomster og tok seinere direkte kontakt, først via Facebook og så ansikt til ansikt.

Forsikringsselskapet til føreren har vært fantastiske. Men både føreren og firmaet har opplysninger om oss og kunne tatt kontakt. Vi ble faktisk kjørt på i 90 km/t. Med barn i bilen og fraktet rask på sykehus. Skulle ønske de kunne latet som om dem brydde seg :/

Nei oi! Når skjedde dette? :o

Nei desverre. Det ble til å med krangling mellom forsikringsselskapene. Hu kjørte inn i høyre siden vår når vi var i en rundkjøring og jeg var høygravid. Jeg måtte sette meg inn igjen i bilen for å ikke bli forbanna på den dama.

Kræsjet front mot front for 2 år siden!

"Beklagelsen" var: jeg kjørte bare på, for du hadde jo stoppet.

Joda, stoppet hadde jeg..var jo fryst på og lagt seg is i veien, og ingen hadde strødd! Jeg var så sinna at det var mannen som måtte fylle ut skadeskjema! Viste seg at naboen ikke hadde forsikring på bilen sin heller. Så det ble ikke så hyggelig.

Kræsjet front mot front for 2 år siden!

"Beklagelsen" var: jeg kjørte bare på, for du hadde jo stoppet.

Joda, stoppet hadde jeg..var jo fryst på og lagt seg is i veien, og ingen hadde strødd! Jeg var så sinna at det var mannen som måtte fylle ut skadeskjema! Viste seg at naboen ikke hadde forsikring på bilen sin heller. Så det ble ikke så hyggelig.
Hvordan løste det seg? Er det ikke ulovlig å kjøre uten forsikring på bilen?

Back
Topp