Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dere som har vært i en bilulykke hvor det ikke var deres skyld, har dere fått en unnskyldning i ettertid av den som kjørte på dere?
Forsikringsselskapet til føreren har vært fantastiske. Men både føreren og firmaet har opplysninger om oss og kunne tatt kontakt. Vi ble faktisk kjørt på i 90 km/t. Med barn i bilen og fraktet rask på sykehus. Skulle ønske de kunne latet som om dem brydde seg :/Nei! Hehe.
Det var faktisk min feil når jeg sto stille og han kjørte i meg bakfra... Ikke forvent så hyggelig mine fra forsikringsselskapet dens heller...
Har ikke vært i bilulykke men en nær meg var og han fikk en svææær bukett blomster av en svært ydmyk mann. Vi fikk forresten blomster av noen som ripet opp bilen vår på en p-plass ogsåDere som har vært i en bilulykke hvor det ikke var deres skyld, har dere fått en unnskyldning i ettertid av den som kjørte på dere?
Første gangen fikk jeg blomster, kort med unnskyld på og kinobiletter av han som kjørte på meg.
For ett par år siden ble jeg påkjørt bakfra av en eldre mann som absolutt ikke skulle hatt førerkortet. Jeg klarte ikke å gå ut av bilen, så jeg ble sittende etter sammenstøtet. Han kom bort til bilen min, åpnet døren og sa "dette tålte du vel?" Hadde jeg kunnet så hadde jeg gitt han juling der og da!
Forsikringsselskapet til føreren har vært fantastiske. Men både føreren og firmaet har opplysninger om oss og kunne tatt kontakt. Vi ble faktisk kjørt på i 90 km/t. Med barn i bilen og fraktet rask på sykehus. Skulle ønske de kunne latet som om dem brydde seg :/
Hvordan løste det seg? Er det ikke ulovlig å kjøre uten forsikring på bilen?Kræsjet front mot front for 2 år siden!
"Beklagelsen" var: jeg kjørte bare på, for du hadde jo stoppet.
Joda, stoppet hadde jeg..var jo fryst på og lagt seg is i veien, og ingen hadde strødd! Jeg var så sinna at det var mannen som måtte fylle ut skadeskjema! Viste seg at naboen ikke hadde forsikring på bilen sin heller. Så det ble ikke så hyggelig.